Endelig fik jeg taget mig sammen...
Fra : riber@calico-jack.dk

Dato : 15-04-07 13:29

....til at tilmelde mig PADI OWD - årh glæder mig så meget

Men desværre har jeg for nyeligt glemt mine bøger i toget, efter jeg
havde siddet og læst :(

Så nu skal jeg ud og have købe mig nogle nye bøger plus en RDP tabel.

Hvilken butik sælger sådan noget billigt?

Fra : Søren Reinke

Dato : 15-04-07 13:44

riber@calico-jack.dk wrote:
> [...]
>
> Så nu skal jeg ud og have købe mig nogle nye bøger plus en RDP tabel.
>
> Hvilken butik sælger sådan noget billigt?

Hej Riber

Velkommen i dykkerverdenen

Surt at høre du 'forærede' dine bøger til DSB, har du spurgt på deres
hittegodskontor ?

Hvad angår tilbud på bøgerne hjælper det lidt, hvis du kunne fortælle
hvor i kongeriget du gemmer dig :)

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : riber@calico-jack.dk

Dato : 15-04-07 14:40

On 15 Apr., 14:44, Søren Reinke <s...@REMOVE.reinke.dk> wrote:

> [...]
> C.T.O. Søren Reinkewww.Xray-Mag.comYour free online dive magazine
> Download it in PDF, just like a real magazine

Ja, det har jeg skam - men skal prøve på politiets hittegods på
mandag :)

Håber virkelig jeg finder det - det er nogle dumme penge at give ud
ekstra ...

Jamen, jeg bor på falster, og pendler til Kongens nytorv hver dag -
det er også her jeg skal tage mit certificat - inde ved østerport..

Mvh.
MIkkel

Fra : Søren Reinke

Dato : 15-04-07 15:15

riber@calico-jack.dk wrote:

> Ja, det har jeg skam - men skal prøve på politiets hittegods på
> mandag :)

Lad os håbe de kan hjælpe.

> Håber virkelig jeg finder det - det er nogle dumme penge at give ud
> ekstra ...

Lige netop.

> Jamen, jeg bor på falster, og pendler til Kongens nytorv hver dag -
> det er også her jeg skal tage mit certificat - inde ved østerport..

Så vil jeg foreslå Aquasport, på Store Kongensgade 116, de ligger midt
imellem Kongens nytorv og østerbro station.

Fra : riber@calico-jack.dk

Dato : 15-04-07 16:12

> [...]
> C.T.O. Søren Reinkewww.Xray-Mag.comYour free online dive magazine
> Download it in PDF, just like a real magazine

Hmm, jeg sendte et indlæge lige før - men lader til det ikke kom
igennem.

Jeg bor på Falster, men pendler dagligt til kongens nytorv hver dag,
og det er også her jeg tager mit PADI, inde ved Østerport.

Jeg skal ringe til politiets hittegods imorgen, og håbe på de har
det

Mvh.
Mikkel

Fra : Seerup

Dato : 15-04-07 22:43

Hvis det var mig, der stod i din situation, så ville jeg f.eks. kigge i den blå
avis på nettet (www.dba.dk) De har alt! Og til fornuftige priser
Evt den her: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49380708

Seerup.

Fra : Søren Reinke

Dato : 15-04-07 23:01

Seerup wrote:
> Hvis det var mig, der stod i din situation, så ville jeg f.eks. kigge i den blå
> [...]

Også en god ide.

Man skal bare være sikker på det ikke er den gamle udgave man får.

Så er OWD og AOWD i sort hvid, og Rescue på norsk.

Fra : laurits_vibjerg@hotm~

Dato : 16-04-07 08:40

On 16 Apr., 00:00, Søren Reinke <s...@REMOVE.reinke.dk> wrote:
> [...]
Hvad med at spørge din instruktør om han kan skaffe en billigt eller
evt låne dig en bog (selvom det er rigtig rart at have sin egen bog)?

Fra : riber@calico-jack.dk

Dato : 16-04-07 08:47

On 15 Apr., 16:15, Søren Reinke <s...@REMOVE.reinke.dk> wrote:

> Lad os håbe de kan hjælpe.

Det kunne de Jeg har lige fået min bog, inkl alt tilbage
imorges... Det er super lækkert, så slipper jeg for at smutte forbi
lægen igen for at få den lægeerklæring underskrevet

> Lige netop.

> Så vil jeg foreslå Aquasport, på Store Kongensgade 116, de ligger midt
> imellem Kongens nytorv og østerbro station.

Det er hos ham jeg tager PADI

Så er det på torsdag jeg skal til intro møde, og mandag starter jeg..

Fra : Søren Reinke

Dato : 16-04-07 16:35

riber@calico-jack.dk wrote:

> Det kunne de Jeg har lige fået min bog, inkl alt tilbage
> imorges... Det er super lækkert, så slipper jeg for at smutte forbi
> lægen igen for at få den lægeerklæring underskrevet

Udemærket

> Det er hos ham jeg tager PADI

ahhh :)

> Så er det på torsdag jeg skal til intro møde, og mandag starter jeg..

Så kan jeg kun ønske dig held og lykke :)

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 16-04-07 14:51

riber@calico-jack.dk wrote:
> [...]
>
> Så nu skal jeg ud og have købe mig nogle nye bøger plus en RDP tabel.
>
> Hvilken butik sælger sådan noget billigt?

Jeg har ingen erfaring med denne shop, men prisen er vist ikke tosset:
http://www.dykkerteori.dk/padi_open_water_dykker-c-24_25.html?osCsid=471f4c34459e6f7fd27bffae01dd6f30

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Thomas VJ

Dato : 16-04-07 17:14

On 16 Apr., 17:35, Søren Reinke <s...@REMOVE.reinke.dk> wrote:
> r...@calico-jack.dk wrote:

<klip>

> Så kan jeg kun ønske dig held og lykke :)

Du får det til at lyde som om han har brug for det

--
Mvh, Thomas VJ
http://www.dykkerteori.dk/specials.php - tilbud, lige nu!

Fra : Søren Reinke

Dato : 16-04-07 18:06

Thomas VJ wrote:

> <klip>
>>

> Du får det til at lyde som om han har brug for det

Det kan vist kun kaldes en misfortolkning :)

Men okay har du så hørt den tyske udgave 'hals und bein bruch' (eller
hvordan det nu staves). Eller på dansk 'hals og benbrud' sikke en måde
at sige held og lykke på :)