Problem med bestillingsliste
Fra : Bo

Dato : 03-07-01 18:11

Er der nogen, der ved, hvordan man sætter flere
afkrydsningsfelter sammen til en bestillingsliste, og får det til
at virke (Når jeg trykker send, står der, at websiden ikke kan
vises)

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Martin

Dato : 03-07-01 22:57

On Tue, 3 Jul 2001 17:10:47 +0000 (UTC), Bo <bonorgaard@hotmail.com>
wrote:

>Er der nogen, der ved, hvordan man sætter flere
>afkrydsningsfelter sammen til en bestillingsliste, og får det til
>at virke (Når jeg trykker send, står der, at websiden ikke kan
>vises)

Øhm.. prøv at kigge på din <form action="enellerandenside.html"

Det tyder på at den ikke kan finde "enellerandenside.html"

Ellers må du nok smide lidt kode til også.. eller et lille link

--
Bye for now Martin
http://wizprod.com - Billigt webdesign findes her