Mærkelige finner
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 09:20

Jeg så i en avis forleden dag et billede af en dykker fra Københavns
Pionertjeneste.
Det lignede sådan nogen legetøjsfinner til børn han havde på; men de var
godtnok sorte.
De var korte, stive, flade og bøjede lidt opad - og så var der denne her
store v-formede udskæring forrest.
Jeg har godtnok set dem før ude på dykkerstederne; men de ser da ineffektive
og fjollede ud.
Sig mig, kan de virkelig flytte vand?
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk

Fra : Torsten Arendrup

Dato : 13-04-07 10:10

Det lyder som Force Fin.

Deres form er designet til at skabe stor fremdrift, og stor manøvredygtighed
med et minimum af turbulens = kraftspild. Så selvom de er små så kan man
godt flytte sig med dem.

Jeg har selv et sæt, og er glad for dem. Mere på www.forcefin.com

mvh
Torsten

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 12:34

"Torsten Arendrup" <sw@sprunch.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fremdrift, og stor manøvredygtighed med et minimum af turbulens =
> kraftspild. Så selvom de er små så kan man godt flytte sig med dem. Jeg

Tak for info, så blev jeg så klog
Henning Brodersen
www.hbrodersen.dk