Position på M-36 aka "Den Omvendte"
Fra : Clevin

Dato : 12-04-07 09:08

Hej,

Vi tager en tur til Langeland for at kigge på banditten som var
beskrevet i sidste nummer af Sportsdykkeren, men der stod desværre ingen
position på vraget. Stemmer positionen 54:43,793N, 10:46,473 som skrevet
på vragguiden.dk?

/Clevin

Fra : Henrik Manley

Dato : 12-04-07 11:28

Den lyder OK! Jeg har dykket på den, der brugte vi denne position 54:43,786
10:46,385

men det kan jo bare være den anden ende.

--
Henrik Manley
http://bends.dk

Fra : René

Dato : 12-04-07 11:48

On 12 Apr., 10:08, Clevin <clevin.peng...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> beskrevet i sidste nummer af Sportsdykkeren, men der stod desværre ingen
> position på vraget. Stemmer positionen 54:43,793N, 10:46,473 som skrevet

hej

kan du ikke også skrive tilbage hvor meget olie der er på den eller
hvor meget man får på sig

er tidliger blevet frarådet til at dykke på pga olien men ved ikke om
der hold i det.

mvh

René

Fra : Clevin

Dato : 12-04-07 20:30

René wrote:
> kan du ikke også skrive tilbage hvor meget olie der er på den eller
> hvor meget man får på sig

Det vil jeg gøre!

Fra : KC

Dato : 13-04-07 20:00

Sidst jeg dykkede på "Den Omvendte" blev dragt, wing og flasker smurt ind i
olie.
Det var sidste sommer, så meget kan naturligvis være sket siden.
Glæder mig til at høre om det er bedre nu.

KC
www.kcdk.com