tur?
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 11-04-07 22:20

Vejrudsigten for i morgen, torsdag den 12 april 2007 ser fin ud til
dykning. Er der nogen der har en plads ledig/mangler en buddy i
Kbh-området?

Alternativet er at tilbringe (ferie-)dagen hjemme på sofaen...
vh,

Ole M, Amager
95 dyk, AOW, dui cf200x, DSS SS+lcd 30+hog

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 12-04-07 06:46

Hejsa

Jeg har møde inde i byen i dag, og kan stå parat ved 16-tiden. Kan det
bruges?

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen / Rescue Diver med 62 dyp

Fra : Freelance

Dato : 12-04-07 07:59

Hej Ole

Prøv evt. at se på www.goplerne.dk vi holder til på amager
Mvh
Rasmus

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 12-04-07 08:57

Freelance wrote:
> Hej Ole
>
> Prøv evt. at se på www.goplerne.dk vi holder til på amager
> Mvh
> Rasmus

Jep, men I har ingen ture i dag...

-Ole

Fra : Freelance

Dato : 12-04-07 09:06

Nej det er rigtigt, men hvis du er medlem kan du altid slå en tur
op Jo flere vi er jo større er chancen for at man kan finde en at
dykke med.
Mvh
Rasmus

Fra : Henning

Dato : 12-04-07 12:04

On 12 Apr 2007 01:05:37 -0700, "Freelance" <rasmus@johannesen.net>
wrote:

>Nej det er rigtigt, men hvis du er medlem kan du altid slå en tur
>op Jo flere vi er jo større er chancen for at man kan finde en at
>dykke med.

Til gengæld er det helt gratis at annoncere her, som Ole startede med
at gøre

Fra : Freelance

Dato : 12-04-07 13:15

Ja der er fordele og ulemper ved alt

Personligt kan jeg godt lidt klubånden / samværet ect. og er derfor i
klub og kan selvfølgelig ikke lade være med at anbefale andre dykkere
det samme Når dette er sagt ved jeg jo ikke om Ole er medlem af en
anden klub, eller har valgt dette fra, men under alle omstændigheder
ville jeg da lige oplyse om Goplerne da vi jo holder til tæt på Ole
(Amager).
Mvh
Rasmus

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 12-04-07 16:11

Freelance wrote:
> [...]
> anden klub, eller har valgt dette fra, men under alle omstændigheder
> ville jeg da lige oplyse om Goplerne da vi jo holder til tæt på Ole

Jep.

Jeg har egentlig forsøgt at melde mig ind i air365 (www.air365.dk) ved
Dybbølsbrostation, men de virker *meget* træge med at reagere på
henvendelse...

Formålet med en klub for mit vedkommende er, at få faste makkere, og et
sted at hænge mit udstyr. Men det er altså ikke lykkedes endnu.

Og det ser ikke ud til at kommer ud at dykke idag - men jeg nåede 3
gange i påskeferien, dog.

-Ole

Fra : Henning

Dato : 12-04-07 20:13

On 12 Apr 2007 15:10:52 GMT, Ole Michaelsen <nejtak@til.spam> wrote:

>Jep.
>
>Jeg har egentlig forsøgt at melde mig ind i air365 (www.air365.dk) ved
>Dybbølsbrostation, men de virker *meget* træge med at reagere på
>henvendelse...

Klubben har været noget død på det seneste, men ved den netop
overståede generalforsamling er der kommet ny bestyrelse - prøv
igen

Fra : Freelance

Dato : 13-04-07 08:02

Hej Ole

Vi har både mulighed for at hænge og skylle udstyr, egen kompressor og
selvfølgelig en masse der er interesseret i dykning.
Hvis du er interesseret er du mere end velkommen til at komme ned i
klubben en onsdag efter 19:00 og se os an

Mvh
Rasmus