Bøje på Otto
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 09-04-07 11:32

Hej NG

Havbasserne var på Otto i går, det var hurtigt og let for der var bundet på,
en lille bøje, tov og foldeanker, vi har taget det med til Farum hvor det
kan afhentes.
Ring på 27204573

Vh Sten

Fra : Søren Arnvig

Dato : 09-04-07 22:04

"Sten Nordstrøm" <stenn@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på,
> en lille bøje, tov og foldeanker, vi har taget det med til Farum hvor det

Sådan et plejede vi at bruge i RF.
Når vi lavede dybdeprøver med vores elever, ville vi ikke spilde
tiden med at finde vraget, så vi tog gerne ud enten dagen i forvejen
eller tidligt om morgenen og mærkede vraget.
Så var det en smal sag at komme senere og lave et hurtigt dyk,
hvis ellers bøjen stadig var der . . .

Søren Arnvig

Fra : Allan Jensen

Dato : 10-04-07 07:24

Bruger i kun landkendinger? med gps kan man finde vraget så hurtigt, at man
kan nå at dykke samme dag

mvh. Allan Jensen

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 10-04-07 11:26

Jaja det er meget godt, men Søren, dagen før hvor stor en bøje ville du
sætte i tilfælde af strøm så den ikke blev trukket ned ?
Og hvor smart er der af lade en bøje sidde der oppe i den frafik ?
Men 3 timer efter jeg satte den på nettet ringede ejeren og var glad for at
vi havde taget den op da han havde været ude efter den men pga. var den
trukket ned under overfladen.
Og forresten var den ikke bundet men hang kun i ankeret.

Sten

Fra : Thomas

Dato : 10-04-07 19:32

Hvis nu Søren skriver navn på sine ting
så kan vi jo bare vælge at lade dem sidde hvis vi finder dem, der hvor han
har parkeret dem til senere brug.
jeg er lidt bange for at nogle af de mange ankre vi har fundet på Otto og
Robert de sidst par år er Sørens.
sikke en masse besvær vi har været årsag til... ikke så godt tusinde gange
undskyld.

skal lige høre sætter i også pirke og den slags til senere afhentning for så
har vi virkelig lavet rav i den.

Thomas

Fra : Henrik Jensen

Dato : 09-04-07 22:23

Halløj,

Nu havde det blæst 8-11 m/sek fra NV i et døgn, så er der vel ikke
nogen der lige ligger en bøje til senere brug og vel ikke midt i en
skibsserparering.

Men det er jo ikke første gang at der er nogen der ligger deres
materiel derude, så der er måske noget om snakken

Mvh.
Henrik