problem med IR på Aladin tec :-)
Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 07-04-07 18:32

Hej Alle,

jeg håber det er mig der gør noget forkert, men jeg kan ikke få mit IR til
at virke mellem min Aladin Tec og min PC.

ja der kan jo være meget der går galt med den slags. MEN det der undre mig
er at da jeg lige havde fået den så blinkede den med IR ikonet i Aladin
displayet, bare der kom et eller andet IR i nærheden, nu kan jeg ikke få det
Icon frem uanset om det er min mobil eller min PC jeg holder den op imod.

er der nogle andre der har problemer med at få IR til at virke, eller skal
Aladinen stå bestemt for at sende, så vidt jeg kan læse og husker fra sidst
det virkede så skal den bare være tændt

--
Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

Fra : Esben

Dato : 01-06-07 20:50

Hej Morten

Normalt skal Aladin computerne, ud over at være tændt også have åbnet
for logbogen ( altså stå i dyk nr 1 i logbogen på dykkercomputeren.)
Herefter beder du dit computer program om at hente nye dyk.

Mvh

Esben

Fra : anders

Dato : 02-06-07 06:05

Hej,

On 7 Apr., 19:32, "Morten Dall Darmer" <mrn...@tiscali.dk> wrote:

> er der nogle andre der har problemer med at få IR til at virke, eller skal
> Aladinen stå bestemt for at sende, så vidt jeg kan læse og husker fra sidst
> det virkede så skal den bare være tændt

Mig bekendt er listen over folk der har haft problemer med IR på deres
Aladin Tec _rigtig_ lang!
Jeg har to makkere der har fået fået byttet deres til den nye 2G uden
omkostninger fordi IR dimsen stod af.

mvh
Anders

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 04-06-07 21:29

"anders" <anders.bomholdt@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Aladin Tec _rigtig_ lang!
> Jeg har to makkere der har fået fået byttet deres til den nye 2G uden

jeg har også lige fået min byttet til en G2

mvh Morten