Blitzet i tyskland?
Fra : Peer

Dato : 22-04-07 20:32

Hvis man bliver blitzet i Tyskland - hvornår skal man så regne med at få en
hilsen i posten? Får man overhovedet en? Eller var det i gamle dage?

/P

Fra : Allan Kristensen

Dato : 22-04-07 20:58

"Peer" <mesteren@[fjernlige]mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man bliver blitzet i Tyskland - hvornår skal man så regne med at få
> en hilsen i posten? Får man overhovedet en? Eller var det i gamle dage?
>
> /P
Jeg blev blitzet i firmabil i november 2006 i nærheden af Magdeburg, jeg har
aldrig hørt for det, og bilen er da fuld af reklame + div. telefonnumre, jeg
ventede ellers på at blive kaldt ind på chefens kontor, men det skete ikke.

Fra : Carsten H

Dato : 23-04-07 06:07

Det siges at fra januar 2007 er samarbejdet mellem Tyskland og Danmark øget
og danskere der er blitzet i DE vil få en hilsen. Deres takster er væsentlig
lavere end i DK. Mindste taksten er 15 ?

Carsten

Fra : Torben B

Dato : 23-04-07 06:54

"Carsten H" <dennemailduerikke@fjernessol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øget og danskere der er blitzet i DE vil få en hilsen. Deres takster er
> væsentlig lavere end i DK. Mindste taksten er 15 ?

Det skulle gælde mellem flere lande,til gengæld vil bla. tysker også få en
bøde fra Danmark når de køre for stærkt her.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-04-07 08:10

Peer wrote:
> Hvis man bliver blitzet i Tyskland - hvornår skal man så regne med at
> få en hilsen i posten? Får man overhovedet en? Eller var det i gamle
> dage?

http://www.service.kabrasa.de/katalog.htm#oben

Jeg mener (også) at D har en aftale med DK fra Januar, men har ikke kunnet
finde noget om det da jeg ledte for nogle måneder siden...

--
Per, Esbjerg

Fra : claus b. p.

Dato : 25-04-07 22:29

"Peer" <mesteren@[fjernlige]mail.dk> wrote in message
> Hvis man bliver blitzet i Tyskland - hvornår skal man så regne med at få
> en hilsen i posten? Får man overhovedet en? Eller var det i gamle dage?

Jeg tror jeg blev blitzet i Tyskland i Januar, og jeg har intet hørt. Det
kan der selvfølgelig være mange grunde til, men jeg tror ikke på at den
ville være 3 måneder undervejs.

/Claus