Hvor finder man vaskehal med "tekstilbørst~
Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 22-04-07 18:48

Jeg sad lige og læste i plejehåndbogen til min nye 320d'er.
Der står at de anbefaler at man kun bruger vaskehaller der benytter
tekstilbørster eller sådan noget.
I hvert fald må man helst ikke bruge dem med nyløn børster - hvilket den
lokale Shell har.

Hvor hulen kører jeg så hen? Jeg kan godt huske fra mine tidligere biler, at
de hurtigt fik småridser i lakken af nylonbørsterne, så hvis det nu kunne
undgåes, ville det jo være fint.

/Kasper Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-04-07 18:52

"Kasper Hansen [8270]" skriver:

> Hvor hulen kører jeg så hen? Jeg kan godt huske fra mine tidligere biler, at
> de hurtigt fik småridser i lakken af nylonbørsterne, så hvis det nu kunne
> undgåes, ville det jo være fint.

http://www.au2wash.dk/washroom3.html ???

Der bliver den vasket i bikinier.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Leonard

Dato : 22-04-07 19:20

On Sun, 22 Apr 2007 19:52:14 +0200, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Der bliver den vasket i bikinier.

Nåh, det er det der menes med tekstil ?
- og det er vel bedst med så lidt tekstil som muligt

--
Leonard
http://vw.leonard.dk/

Fra : F.Syndergaard

Dato : 22-04-07 19:26

Vask bilen med håndkraft de første par måneder indtil lakken er ordentlig
hærdet.
Derefter er den ikke så sart.
--
MVH.