WRC compilations
Fra : Tom

Dato : 22-04-07 10:28

Det går lidt vildt for sig i 1½ time

http://video.google.com/videoplay?docid=6894297344002627039

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-07 11:41

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen
> Det går lidt vildt for sig i 1½ time
>
> http://video.google.com/videoplay?docid=6894297344002627039
>
> --
> Tom

God søndagsunderholdning
Tak for det!

/HB

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-04-07 15:06

Tom skrev:
> Det går lidt vildt for sig i 1½ time
> http://video.google.com/videoplay?docid=6894297344002627039

Og vanen tro er det vigtigere for tilskuerne at de kan se noget end at
de overlever hvis det går galt.

--
Mvh Finn

Fra : Tom

Dato : 22-04-07 15:41

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message

> Og vanen tro er det vigtigere for tilskuerne at de kan se noget end at de
> overlever hvis det går galt.

Det er naturens egen måde at lade de stærkeste overleve på (læs kun dumme
stiller sig så tæt)

--
Tom

Fra : Finn Guldmann

Dato : 22-04-07 17:36

Tom skrev:
> Det er naturens egen måde at lade de stærkeste overleve på (læs kun dumme
> stiller sig så tæt)

Så må fotograver være af den race.

Da jeg var sving-offcial på ring Djursland ('78) var det meget brugt af
fotograferne at stå netop der hvor bilerne ville ramme hvis det gik galt
i depotsvinget.

--
MVH Finn
Når nu regeringen går så meget op i at lave ordninger med smileys og

Fra : Tom

Dato : 23-04-07 17:01

> [...]
> fotograferne at stå netop der hvor bilerne ville ramme hvis det gik galt i

hehe, ja dem om det, men de bér da selv om at blive ramt

--
Tom