Det var ikke mig.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-07 14:17

http://ekstrabladet.dk/112/article291085.ece

Nix, det var ikke mig. Det er under min værdighed at transportere den
slags. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Kasper Christensen

Dato : 19-04-07 14:23

Folmer Rasmussen skrev:
> http://ekstrabladet.dk/112/article291085.ece
>
> Nix, det var ikke mig. Det er under min værdighed at transportere den
> slags. )

Kom nu, indrøm det bare. Det ligner da den du plejer at tømme
campingvognen med

Mvh

Kasper

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 19-04-07 14:31

On Thu, 19 Apr 2007 15:23:28 +0200, Kasper Christensen
<news@fjernkasperc.dk> wrote:

>Kom nu, indrøm det bare. Det ligner da den du plejer at tømme
>campingvognen med

>--

Hvis du kendte mig lidt bedre, ville du vide, at hvis jeg fik en
slange forbundet mellem denne tankvogn, og en campingvogn, ville jeg
sætte den på pust og ikke på sug.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : John

Dato : 19-04-07 14:42

Folmer Rasmussen formulerede:

> Hvis du kendte mig lidt bedre, ville du vide, at hvis jeg fik en
> slange forbundet mellem denne tankvogn, og en campingvogn, ville jeg
> sætte den på pust og ikke på sug.

Det var der sku da engang i tidernes morgen
en lokofører der gjorde med en IC3 da han
skulle tømme togets fækalie anlæg.

Føj for noget svineri, der var bare lort over
hele kupeen

Fra : Stephan Aller, OZ2U ~

Dato : 19-04-07 21:57

"John" <jl.transport@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en lokofører der gjorde med en IC3 da han
> skulle tømme togets fækalie anlæg.
>
> Føj for noget svineri, der var bare lort over

Aehm, fækalietanken i et IC/s-tog sidder da mig bekendt ikke i kupeen. Den
er mellem vestibulen og toilettet. Det lærte jeg da da jeg skulle have
attest til IC/3-tog i 2000. Mon ikke du tænker på returskylsknappen? Der kan
man få WC'et til at antage en ret alternativ kulør..... Det samme gør sig
gældende på DSBs MR-togsæt.

Stephan Aller

Fra : John

Dato : 20-04-07 02:14

Stephan Aller, OZ2U / 5P2U formulerede:

> [...]
> returskylsknappen? Der kan man få WC'et til at antage en ret
> alternativ kulør..... Det samme gør sig gældende på DSBs MR-togsæt.

Det er nu sandt, for jeg var selv på p-risten den
pågældende nat. Det løb fra vestibulen og ind i
kupeen. Det var lige i starten da IC3 blev indsat
og det var os stbtj. der skulle gøre arbejdet, men
en overivrig lokofører sagde det kunne han godt
selv finde ud af.....sikke en stank :)

Fra : Stephan Aller, OZ2U ~

Dato : 20-04-07 18:33

> [...]

> og det var os stbtj. der skulle gøre arbejdet, men
> en overivrig lokofører sagde det kunne han godt

Det har helt sikkert ikke været mig, når du skrev overivrig Jeg var
iøvrigt lokofører i Aarhus fra 01.1999 til 06.2001

Stephan

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-04-07 03:51

Stephan Aller, OZ2U / 5P2U wrote:

> Det har helt sikkert ikke været mig, når du skrev overivrig Jeg
> var iøvrigt lokofører i Aarhus fra 01.1999 til 06.2001

Var det ikke træls aldrig at komme ud af byen med dit tog?

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-04-07 08:07

Per Henneberg Kristensen skrev:
> Var det ikke træls aldrig at komme ud af byen med dit tog?
> :)

Og så i 1½ år. Han kunne lige så godt havde kørt bybus.

--
Mvh Finn

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-04-07 15:04

> http://ekstrabladet.dk/112/article291085.ece
>
> Nix, det var ikke mig. Det er under min værdighed at transportere den
> slags. )

Hvem det end var, så var det noget l...

--
mvh Uffe