Modutop'en til Berlingo/Partner (er den OK~
Fra : Jan

Dato : 17-04-07 15:45

Berlingo/Partner kan fåes med en såkaldt "modutop". Hvis du er indehaver af
sådan en fætter, så vil jeg gerne høre om den "noget værd"? Jeg kan godt se
det smart i, at man har masser af aflægningsplads, delvis soltag - og at der
er ventilationskanaler, MEN negativt set, så virker det en anelse
plasticagtigt. Endvidere tænker jeg, at den tar' en del af pladsen, så man
føler at taget er ved at falde ned i hovedet på en ... Håber du kan følge
mig?

Eller er det bare en super god ting at få med?

mvh Jan

Fra : fdsf

Dato : 17-04-07 20:57

"Jan" <jan@spamnope.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> følge mig?
>
> Eller er det bare en super god ting at få med?

Hva dælen, har du ikke fået købt endu Du har ret modutaget kan godt ved
første øjekast virke plastikagtig, jeg mener også modutaget er ældre en den
faceliftede Berlingo som findes i dag, men jeg siger dig - det er praktisk
og giver en dejlig lys inde i kabinen. Vores bagsædepassagerer har allerede
haft stor glæde af at de selv kan tænde ventilationen og blæse lidt ind på
dem. Og jeg har selv CD taske, solbriller, vejkort o.s.v. liggende lige over
mit hovede. Ungerne har allerede haft deres mobile grej til opladning i
deres "private" bokse. Jeg synes det gør berlingoen lidt unik når den får
det tag, for det findes vist ikke i andre biler så vidt jeg ved.

Men tjek lige TopGear her, som godt nok anmelder Berlinogen fra før den blev
støjisoleret og faceliftet inde og ude og med en motor som ikke fåes mere.
Den er jo nærmest ligeså støjsvag som alle andre biler, i hvertfald i benzin
udgaven. http://www.youtube.com/watch?v=Q7GDXoaL5hY

Fra : Jan

Dato : 18-04-07 06:07

"fdsf" skrev: