fiat punto - blinkrelæ
Fra : B. Jensen

Dato : 16-04-07 17:41

Hej
Jeg søger et blinkrelæ til en Fiat Punto 60 årg. 97 som jeg mener er stået
af, idet blinklyset er begyndt med ikke at blinke - relæet klapper heller
ikke, medmindre man rører forsigtigt ved det.
Det er et 3-benet relæ monteret i en sokkel under ratstammen - Jeg har
fundet et på nettet :

http://www.thansen.dk/product.asp?c=869954560&n=-2027216374&pn=-2027216346

Det ligner det meget - er der nogen risiko ved at købe dette, eller må man
gribe til lommen og købe et originalt ved Fiat

Jensen

Fra : John Sahl

Dato : 16-04-07 18:09

B. Jensen wrote:
> [...]
>
> Det ligner det meget - er der nogen risiko ved at købe dette, eller
> må man gribe til lommen og købe et originalt ved Fiat

Køb du bare..

--
John Sahl

Fra : B. Jensen

Dato : 16-04-07 19:43

> Køb du bare..

Fint nok - tak for det , men hvad med ben forbindelserne? Er det
standard på relæerne.

Birger

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-04-07 21:13

"B. Jensen" skriver:

> Fint nok - tak for det , men hvad med ben forbindelserne? Er det
> standard på relæerne.

Ja.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : CarstenGP

Dato : 16-04-07 20:46

"B. Jensen" <bodegaardnospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det ligner det meget - er der nogen risiko ved at købe dette, eller må
> man gribe til lommen og købe et originalt ved Fiat

Vi må da ikke håbe at kvaliteten af varen stemmer overens med kvaliteten af
beskrivelsen:

"Uviversal bilnkrelæ" (fra linket)