åndsvage told og skat *grrrrrr*
Fra : Daniel Nielsen

Dato : 03-07-01 15:50

nå..så fik jeg endelig svar fra T&S...ang en forspørgsel på min indreg.
afgiften på min
K-750, 1965 (russer ala URAL)

svar:
værdi fastslået til : 6000

afgift heraf : 9091

HVAD FANDEN ????

min kære gamle NSU...(markedspris : 20.000) værdi : 700......indr. afgift :
650
andre russere : ca. 900

så jeg ringede ind til mit køre told kontor...

"jamen der er komemt nye regler"

ok...så nu bliver der kun tilbage betalt penge for veterean køretøjer EFTER
vurderingen ??? hvorfor ? du kan jo se på alderen at den er veteran....det
skal der jo ikke en eller anden vurderings mand til for at kunne (bedømme)
:-/

men 9000 ????

en af mine bekendte fik lige indregistreret en Ural 650 1977 for 6000,-

så nu skal jeg bevise det for dem .....de har sgu da for helvede i satan sq
fanden da selv kopier af de indregistreringer....

ok.....jeg fik dette svar idag...det tog dem blot 3 uger at svare....damn
them

MVH
Pissed Daniel
med en snart for dyret K-750

Fra : Morten Christensen

Dato : 03-07-01 22:28

"Daniel Nielsen" <d992157@student.dtu.dk> wrote in message
> nå..så fik jeg endelig svar fra T&S...ang en forspørgsel på min indreg.
> afgiften på min
> K-750, 1965 (russer ala URAL)
>
> svar:
> værdi fastslået til : 6000
>
> afgift heraf : 9091

Hmmm....

Jeg kan så meddele, at min 10 år gamle nyindkøbte gixxer, netop har modtaget
7200 retur i afgift

Ergo, det kan snildt betale sig, at tage til den vurdering

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 04-07-01 07:22

ved jeg godt....damen (fra T&S) sagde også at med den afgift der var opgivet
var der jo ikke taget højde for at den var veteran.....blah.....
(difference 85% indr. afgift for veteran i fohold til en der bare er gamel,
150%)

stadig gal....

min NSU kostede 650.....så gad jg da ikke køre til vurdering....nu bliver
jeg nød til det....for at få 8000 tilbage.....grrr

Daniel