Peugeot 206 og blink
Fra : Henrik

Dato : 15-04-07 08:13

Hejsa

Kan man få sin Peugeot 206 1,4 HDI fra 2005 til at blinke kort ved vip af
blinkarmen.
Har også en Mondeo som kan det og det er egentlig meget rart ved kørsel på
motorvej hvor man jo blinker ret ofte.

Jeg ved der er nogle features der ligger i elektronikken men ikke om denne
skulle ligge der.

Evt. andre løsninger hvis de findes modtages.

Hilsen
Henrik (Haslev)

Fra : Kasper Christensen

Dato : 15-04-07 08:47

Henrik skrev:
> [...]
> Har også en Mondeo som kan det og det er egentlig meget rart ved kørsel
> på motorvej hvor man jo blinker ret ofte.

Vil da tro at du bare skal montere et komfortblinkmodul.

Mvh

Kasper

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-04-07 16:16

> [...]
> blinkarmen.
> Har også en Mondeo som kan det og det er egentlig meget rart ved kørsel på

Hvad mener du med kort?

Du skal jo blinke 3 gange når du skifter vognbane og det er da ikke kort..

Som en anden anbefaler så er komfortblink sagen - det er måske også det du
tænker på?

Fra : Henrik

Dato : 15-04-07 19:57

Hejsa

Jeps, det er lige det jeg tænker på et lille vip med blinkarmen og der
blinkes 3 gange.
Men det er ikke noget der er forberedt på denne model??

Henrik