el-alarm problemer...
Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 13:27

Hej...

mit sidste problem ang. mit alarm problem løste i for mig... der hvor mit
loftslys blinkede når jeg kørte, det var sikkert et løst stik jeg gik
samtlige stik efter og har i 5 dage nu ikke haft problemet..

men men men... i det gode vejr nu idag har jeg instaleret resten af alarmen
og nu begynder der at komme flere prøblemer 2 af slagsen:
1: når dørene i højre side af bilen bliver lukket begynder blinklyset i
begge sider at blinke en ca 10 gange,??????

2: hver gang jeg har åbnet for bagagerumet via fjernkontrollen på alarmen så
brænder den en sikring over det er kun en 5amp sikring er det ikke en meget
lille sikring?!?!?

håber i endnu engang kan gi en hånd...

Anders

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-07 13:32

anders skriver:

> håber i endnu engang kan gi en hånd...

Feljmontering....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 19:45

"Klaus D. Mikkelsen" skrev:
> Feljmontering....
>

> Klaus
_____________________________

ja ser du den havde jeg regnet ud

men jeg kan ikke lige se hvor det er gået galt...det var det jeg håbede at
de kloge hoveder her inde kunne...
Det kunne jo være at der var en der kunne genkende "ygdommen" og derfor
kendte kuren...

Anders

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-07 19:49

anders skriver:

> men jeg kan ikke lige se hvor det er gået galt...det var det jeg håbede at
> de kloge hoveder her inde kunne...

Det er jo lidt svært, når du ikek lige har fortalt om, hvilken bil det
er og hvilken alarm det er....

> Det kunne jo være at der var en der kunne genkende "ygdommen" og derfor
> kendte kuren...

Jo, skil det hele ad og start forfra...

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 21:38

"Klaus D. Mikkelsen" skrev:
Det er jo lidt svært, når du ikek lige har fortalt om, hvilken bil det
> er og hvilken alarm det er....

> Jo, skil det hele ad og start forfra...
>
> Klaus
_______________________

undskyld mange gange... det er en ford mondeo str.car fra 1997
alarmen er en http://net-import.dk/product_info.php?products_id=63

håber det hjælper lidt...

Anders

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-07 22:24

anders skriver:

> undskyld mange gange... det er en ford mondeo str.car fra 1997
> alarmen er en http://net-import.dk/product_info.php?products_id=63
>
> håber det hjælper lidt...

Måske.

Virker resten ?

Hvor har du tilsluttet dine dørkontakter til alarmen ?

Har du målt, hvor meget strøm udløseren til bagklap bruger ?

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-07 06:29

"Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Virker resten ?
>
> Hvor har du tilsluttet dine dørkontakter til alarmen ?
>
> Har du målt, hvor meget strøm udløseren til bagklap bruger ?
>

> Klaus
ja resten af alarmen virker...

dørkontakten er tilsluttet ved bagdøren i venstre siden det var det letteste
sted at komme til...

kunne da være at jeg lige skulle måle hvor meget strøm den smider afsted...

Anders