Acetone i benzintanken?
Fra : Dan

Dato : 14-04-07 00:21

http://www.kipkay.com/

Hvis man kigger på klippet "Double your gas mileage" på ovenstående site, så
er der bl.a mange andre tricks et fif om at tilføje lidt acetone til sin
benzin...kan nogen bekræfte det ? Er der forskel på amerikanske
benzinblandinger og europæiske? Vil det her virke med oktan 95 her i landet?

Med venlig hilsen

Dan

Fra : Dan

Dato : 14-04-07 00:34
Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-07 06:26

Dan skriver:

> [...]
> benzin...kan nogen bekræfte det ? Er der forskel på amerikanske
> benzinblandinger og europæiske? Vil det her virke med oktan 95 her i landet?

Jeg kan bekræfte det og jeg kan bekræfte at månen er lavet af grøn ost.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kim S

Dato : 14-04-07 08:40

> Jeg kan bekræfte det og jeg kan bekræfte at månen er lavet af grøn ost.

Det er jo ikke fordi du strøer om dig med fakta ?
Er det fordi du har prøvet det, eller har anden viden der gør,
at du afviser påstanden så kontant ?

Mvh, Kim

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 08:51

> Det er jo ikke fordi du strøer om dig med fakta ?
> Er det fordi du har prøvet det, eller har anden viden der gør,
> at du afviser påstanden så kontant ?

mon ikke bare han er ligesom de andre, og bare avfiser ting hvis han ikke
ved noget om dem eller forstår dem?? er jo meget normalt, det var jo derfor
vi brændte hekse af i sin tid...

Mvh
Morten

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 14-04-07 09:09

Morten Juel wrote:

> mon ikke bare han er ligesom de andre, og bare avfiser ting hvis han ikke
> ved noget om dem eller forstår dem?? er jo meget normalt, det var jo
> derfor
> vi brændte hekse af i sin tid...

Klaus er såmænd en dejlig dreng hvis bare man undgår, at snakke om hans
yndlingsaversioner: B&O, Scanvægt, T. Hansen, Harald Nyborg,
karburatorsprit,
acetone i benzinen, højttalerledninger over 1,5 kvadrat, alle andre
højttalere end Dali 4,
Bo M Mogensen, Ejvind Kruse - øhh nej, listen bliver vist for lang...

--
Ejvind

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-07 09:09

Ejvind Kruse skriver:

> [...]
> højttalere end Dali 4,
> Bo M Mogensen, Ejvind Kruse - øhh nej, listen bliver vist for lang...

ROFL.....

Fra : Dak

Dato : 14-04-07 12:21

>højttalerledninger over 1,5 kvadrat

Hvad er der nu gal med dem? heldigvis er jeg i den lykkelige situation at
jeg kan få ledninger gratis så jeg har lige fået bestilt 11m af 4,0
kvadrat(kunne få helt op til 102 ell.120 kvadrat tror jeg nok! :-/ ) til mit
særdeles velfungerende low-end anlæg.

Det er ikke fordi jeg tror jeg får så meget ud af det men hvad fanden når
det er gratis... Jeg kan så med sikkerhed sige at mit ledningsnet jeg
installere vil kunne trække et high-end anlæg hvis der ville komme en køber
til bilen senere.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 14-04-07 13:01

> [...]
> kvadrat(kunne få helt op til 102 ell.120 kvadrat tror jeg nok! :-/ ) til
> mit særdeles velfungerende low-end anlæg.

Hvis det er som strømkabler til forstærkeren skal du noget højere op hvis
det skal kunne trække et bare nogenlunde anlæg. :) - mindst 16 kvadrat.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-07 13:49

Morten Juel wrote:

> mon ikke bare han er ligesom de andre, og bare avfiser ting hvis han
> ikke ved noget om dem eller forstår dem?? er jo meget normalt, det
> var jo derfor vi brændte hekse af i sin tid...

Den var oppe i Mythbusters ... og nej, det virker ikke.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-04-07 09:04

Kim S skriver:

> Det er jo ikke fordi du strøer om dig med fakta ?
> Er det fordi du har prøvet det, eller har anden viden der gør,
> at du afviser påstanden så kontant ?

Prøv at læse tilbage i gruppen. Det har været drøftet før.....

Fra : Dan

Dato : 14-04-07 09:29

Jeg kunne også Google på nøgleord.

Dan