12V køletaske søges
Fra : Steen

Dato : 11-04-07 21:53

Er I faldet over nogle tilbud på ovennævnte for nylig? Den må godt være af
en ordentlig kvalitet til omkring 500 kr.
Elgiganten? Harald Nyborg? Bauhaus? Eller hvor skal man lede?

MVH Steen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-04-07 21:54

Steen skriver:

> Er I faldet over nogle tilbud på ovennævnte for nylig? Den må godt være af
> en ordentlig kvalitet til omkring 500 kr.
> Elgiganten? Harald Nyborg? Bauhaus? Eller hvor skal man lede?

HN plejer at have en god til billige penge.

Den var bedst i test i Rene ord for pengene" til at køle øl med svjh,
har selv købt en, jeg er godt tilfreds....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-04-07 22:10

"Klaus D. Mikkelsen" skriver:

> Den var bedst i test i Rene ord for pengene" til at køle øl med svjh,
> har selv købt en, jeg er godt tilfreds....

Korrektion det var "Rabatten"

Varenummer 8529 hos HN til 298 kr.

Fra : Steen

Dato : 11-04-07 22:23

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Korrektion det var "Rabatten"
>
> Varenummer 8529 hos HN til 298 kr.

Kanon! Rart at have noget konkret at gå efter
MVH Steen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-04-07 20:39

Steen skriver:

> Kanon! Rart at have noget konkret at gå efter

Den er pt til 248, men som Finn skriver er den nogengange til 198. Det
var vidst den pris jeg gav også.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-04-07 20:34

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> Korrektion det var "Rabatten"
> Varenummer 8529 hos HN til 298 kr.

Den købte jeg for et par uger siden. Og det må åbenbart været
tilbuds-tilbuds pris, for jeg kom kun af med 198,-

Og den er udmærket til at holde maden kold.

Den bruger 46 watt, konstant. Dvs den er ikke termostatstyret, så
principielt skal den begynde at fryse indholdet hvis temperaturen kommer
under 20 grd der hvor den placeres.

--
MVH Finn
Når nu regeringen går så meget op i at lave ordninger med smileys og

Fra : Steen

Dato : 13-04-07 23:16

Finn Guldmann wrote:
> [...]
> principielt skal den begynde at fryse indholdet hvis temperaturen
> kommer under 20 grd der hvor den placeres.

Okay, måske burde jeg vente og tjekke ALDIs model, som nævnte andet steds i
tråden. Den har indbygget transformer til 230V og kan fryse til -18 grader.
Måske er der et relæ der kan styre det.

MVH Steen

Fra : Frank

Dato : 12-04-07 06:28

"Steen" <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er I faldet over nogle tilbud på ovennævnte for nylig? Den må godt være af
> en ordentlig kvalitet til omkring 500 kr.
> Elgiganten? Harald Nyborg? Bauhaus? Eller hvor skal man lede?
>
> MVH Steen

Sådan

http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_16/OFF05.HTM

Fra : Peter Frost

Dato : 12-04-07 10:33

Steen skrev:
> Er I faldet over nogle tilbud på ovennævnte for nylig? Den må godt være af
> en ordentlig kvalitet til omkring 500 kr.
> Elgiganten? Harald Nyborg? Bauhaus? Eller hvor skal man lede?

Sidste år kørte jeg min mormor i Silvan, da hun havde inviteret mine søstre
og jeg til Frankrig, i min bil ;) Mente hun at det ville være fint med en
køletaske, jeg havde på det tidspunkt kun hørt de billige var gode, i Silvan
havde de en til ca 500 kr, og mormor mente den skulle vi ha. Efter lidt
diskution måtte jeg give mig... Efter en ferie i Frankrig med lunkende Cola
og Fanta, kørte jeg inden en ferie i Sverige med en god ven i Harald Nyborg,
og købte denne omtalte køletaske til ca 300 kr.

Den blev smidt i fordeleren, og kørte når der var tænding på bilen, dvs ca
3-5 timer omdagen, alligevel, kunne vi om morgen åbne køletasken for at
konstatere at vores ting stadig havde en forholdsvis lav temperatur.
Selvfølgelig ikke 5 grader... Fra den morgen "kick" startede vi hver morgen
vores køletaske med 2 poser billige frysne ærter... Hvilket betød meget
kolde cola selv 12 timer efter stikket var pillet ud !

Det er en kanon køletaske er undværlig ! Ved ikke hvad jeg skal gøre, hvis
den går i stykker og de udgår ! Måske jeg burde køre i Harald Skrald og købe
en til at ha stående i kælderen, hvis nu !

-Peter Frost