Aux indgang i Ford (C-max)...
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 20:27

Hejsa.

Jeg har siddet og bladret lidt i manualen til cdafspilleren i min Ford Focus
C-max.

Den omtaler noget om en aux indgang i handskerummet - men umiddelbart kan
jeg ikke finde den.

Noget der ved om den kun er i nogle modeller, eller?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Per O.

Dato : 11-04-07 20:43

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg ikke finde den.
>
> Noget der ved om den kun er i nogle modeller, eller?

Det er en specialmodel som jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Den
almindelige har det ikke (desværre).

Per O.
C-Max 2004 ejer

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 21:00

> Det er en specialmodel som jeg ikke lige kan huske hvad hedder. Den
> almindelige har det ikke (desværre).

Ok, tænkte det nok. Bare underligt at det ikke fremgår af brugsforvirringen.

RN

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 11-04-07 21:14

<Rune Nicolajsen> skrev
>.... Bare underligt at det ikke fremgår af brugsforvirringen.

Det er fordi den skal leve op til navnet, hvad den da også gør, på snartsagt
alt hvad der står.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen