OT: Folmer se her..
Fra : Mr J..

Dato : 11-04-07 09:25

Hej Folmer

Kan jeg ikke få dig til at sende mig en mail til

lastvogn SNABELA starchild.dk

?

Jeg har lige et spørgsmål til dig, og din nyhedsgruppe email virker ikke

Mvh
Morten

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-07 09:46

On Wed, 11 Apr 2007 10:25:19 +0200, "Mr J.." <Nomail@nomail.dk> wrote:

> [...]
>
>lastvogn SNABELA starchild.dk
>
>?
>
>Jeg har lige et spørgsmål til dig, og din nyhedsgruppe email virker ikke

Er vi ude i noget snavs, som den brede offentlighed ikke må kende
noget til? )

Hvis det absolut ikke kan fix'es i dette forum, vil jeg overveje det,
men jeg er noget ømskindet over min mailadresse, p.gr.a. dårlige
erfaringer.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mr J..

Dato : 11-04-07 09:50

> [...]
>
> Hvis det absolut ikke kan fix'es i dette forum, vil jeg overveje det,
> men jeg er noget ømskindet over min mailadresse, p.gr.a. dårlige

Nej det er ikke snavs, eller lidt måske, det er bare en del OT..

Ville bare høre dig, nu når du kender en masse truckere, og jo selv er en,
om du så ikke kendte en der havde et horn eller 2 liggende, de skal ikke
være pæne bare de virker, til en billig penge

Og jeg tænker jo self på de store horn der sidder på lastvogne, og som kan
gi noget lyd fra sig..

Mvh
Morten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-04-07 09:58

Mr J.. skrev:

> Og jeg tænker jo self på de store horn der sidder på lastvogne, og
> som kan gi noget lyd fra sig..

http://kortlink.dk/3sku
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mr J..

Dato : 11-04-07 10:02

> http://kortlink.dk/3sku

Hehe Hans, kommer du og laver storm p ordningen, og skifter gas når jeg har
brugt en flaske?

Mvh
Morten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-04-07 10:03

Mr J.. skrev:

> Hehe Hans, kommer du og laver storm p ordningen, og skifter gas når
> jeg har brugt en flaske?

LOL

Dét tror jeg sq ikke at jeg har tid til
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Mr J..

Dato : 11-04-07 10:04

> LOL
>
> Dét tror jeg sq ikke at jeg har tid til

Nej er jo derfor jeg har skrevet til Folmer, mon ikke han har nogle gode
kontakter

Mvh
Morten

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-07 10:13

On Wed, 11 Apr 2007 10:50:15 +0200, "Mr J.." <Nomail@nomail.dk> wrote:

> [...]
>være pæne bare de virker, til en billig penge
>
>Og jeg tænker jo self på de store horn der sidder på lastvogne, og som kan

Der må jeg skuffe dig.

Jeg foretrækker overenskomstmæssig løn, frem for forcromede horn og
kænguru-fangere og den slags.

Det skal selvfølgelig ikke opfattes derhen, at jeg ikke følger med i
hvad der foregår.

Det sidste nye, og vist nok også det mest larmende, er de såkaldte
TGV-horn. De er selvfølgelig opkaldt efter de franske hurtigtogs
signaludstyr.

Du skal jo lige være OBS på, at du har den fornødne mængde trykluft
til rådighed, uanset hvilke horn du får fat i, og det er ikke små
portioner vi taler om.

Jeg kender kun til én vellykket installation i en bil som ikke har
kompressor fra naturens hånd, og det er en kollega, der kører for Air
Liquide som har organiseret en af de her lange iltflasker og monteret
i bagagerummet. Det virker aldeles fremragende.

Desuden skal slangerne fra trykluften og ud til hornene (hvis der er
mere end 1), være nøjagtigt lige lange. Ellers vil de ikke begynde at
båtte samtidigt, og det er noget sjusk, og lyder ikke ret godt.

Almindelige tryklufthorn ville jeg kigge efter hos en ophugger.

TGV-hornene kan jeg skaffe hjem til dig nede fra Joost i Belgien. Jeg
kan dog ikke huske prisen, da jeg ikke selv er potentiel køber.

Joost er Europa's største truck-shop, men jeg mener ikke de er online.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-07 10:24

On Wed, 11 Apr 2007 11:13:15 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>On Wed, 11 Apr 2007 10:50:15 +0200, "Mr J.." <Nomail@nomail.dk> wrote:
>

>Joost er Europa's største truck-shop, men jeg mener ikke de er online.

>--

Der tog jeg fejl.

http://www.joostshop.com/

Her er alt hvad hjertet kan begære. Det er meget bedre og meget større
end T. Hansen. *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mr J..

Dato : 11-04-07 10:34
Fra : Mr J..

Dato : 11-04-07 10:30

> Der må jeg skuffe dig.

Ej Folmer det er da ikke godt nok

> Jeg foretrækker overenskomstmæssig løn, frem for forcromede horn og
> kænguru-fangere og den slags.

Er du en rigtig trucker ?

> [...]
> mere end 1), være nøjagtigt lige lange. Ellers vil de ikke begynde at
> båtte samtidigt, og det er noget sjusk, og lyder ikke ret godt.

Jeg ville jo gerne undgå en tank, den fylder jo, så hellere to kompressorer

Og tak for joost linket, det vil jeg lige kigge lidt på.. man kan få nogle
sindsyge kits i usa, men prisen er også derefter..

Mvh
Morten

Fra : tom jensen

Dato : 11-04-07 11:55

"Mr J.." <Nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Er du en rigtig trucker ?
>
> Mvh
> Morten

hej
jeg tror folmer er lastbilchauffør , mens det vist nærmere er finn du skal
kalde "trucker"

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-04-07 17:26

tom jensen wrote:

> jeg tror folmer er lastbilchauffør , mens det vist nærmere er finn du
> skal kalde "trucker"

Jeg må være rigtig trucker. Jeg har kørt truck hele dagen :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-07 19:22

Har du så fået truckerno**er? *LOL*

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-07 19:21

On Wed, 11 Apr 2007 12:54:39 +0200, "tom jensen" <t-j@adslhome.dkged>
wrote:

> [...]
>>

>hej
>jeg tror folmer er lastbilchauffør , mens det vist nærmere er finn du skal

Du har fattet det hele. Klart og tydeligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-04-07 20:17

Folmer Rasmussen skrev:
> Du har fattet det hele. Klart og tydeligt.

Kan du så styre dig?

--
MVH Finn
Når nu regeringen går så meget op i at lave ordninger med smileys og

Fra : Finn Guldmann

Dato : 13-04-07 20:16

tom jensen skrev:
> hej
> jeg tror folmer er lastbilchauffør , mens det vist nærmere er finn du skal
> kalde "trucker"

Må jeg være fri?

Fra : Andersen [3650]

Dato : 11-04-07 18:59

> [...]
> Liquide som har organiseret en af de her lange iltflasker og monteret
> i bagagerummet. Det virker aldeles fremragende.

Jeg tænkte sjovt nok på noget af det samme, men ville nu bare
have brugt en tank fra en kasseret 25 liters kompressor.
Der er selfølgelig kun 8 bar (mod 200 i de store iltflasker)
Tror du det vil virke??
Der står jo ikke noget om hvor mange bar der skal til at
drive hornene.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 11-04-07 19:23

On Wed, 11 Apr 2007 19:58:36 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

> [...]
>Tror du det vil virke??
>Der står jo ikke noget om hvor mange bar der skal til at

Det med bar'ene er nok ikke problemet. Det er mere at få fyldt tanken
igen og igen. Min kollega kunne jo gøre det på sin arbejdsplads.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-04-07 17:25

Folmer Rasmussen wrote:

> Hvis det absolut ikke kan fix'es i dette forum, vil jeg overveje det,
> men jeg er noget ømskindet over min mailadresse, p.gr.a. dårlige
> erfaringer.

Han må gerne få din mailadresse af mig!

:)

--