cabrio uge fortælling..
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 23:00

Ja så er det tid til en lille update igen, der er ikke nået så meget i denne
uge, har hold bil/påske fri (det var meget tiltrængt..)
Men lidt er der da sket og nogle dele er indkøbt..

Ting der er lavet i denne uge:

Monteret bagbroen igen (og ja ALLE gummibøsninger er skiftet)
Monteret Ny benzintank.
Monteret nye bremsebakker bagpå + bremsecylindre + bremserør +
bremseslanger.
Malet bagrude ramme.
Malet mudder skjolde til forbremserne.
Færdigtilpasset forkofangeren fra en Golf II G60..
Malet bærearmene
Færdig spartlet hjemme svejset badboy i motorhjelmen. (er blevet rigtigt
godt)

Øv kender i det men får tilpasset forkofangeren, det er blevet super godt,
og så tager man bagkofangeren og holder den hen til bilen, og &/(%¤¤/&# så
er den 10 - 15 cm for bred, pis og crap.. så nu er jagten gået ind efter en
anden bagkofanger, valget står imellem en i glasfiber som ligner G60
kofangeren, en original Karmann (er jeg ikke så vild med den vil bryde med
stilen..) eller så vil jeg måle en Golf 3 kofanger af og se om den passer..
men ligemeget hvordan jeg vender og drejer det er det 1000kr ekstra i
udgift, som om der ikke var nok af dem.....

Ting der er købt i denne uge:
16stk Hydrauliske ventilløftere
Motorkran.

Næste uge tror jeg, at jeg vil skille den 1.8 16v motor ad jeg har stående,
så den kan komme til cylinderservice..

Nå men fremad går det bestemt..

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 08-04-07 23:06

Morten Juel wrote:
> Ja så er det tid til en lille update igen, der er ikke nået så meget
> i denne uge, har hold bil/påske fri (det var meget tiltrængt..)

Morten, smid mig lige en mail med navn og adresse, så smider jeg et bette
digitalkamera afsted som du kan låne, det er ikke skide godt, men det er sgu
bedre end ingenting.

Et projekt som dit SKAL der tages billeder af, BASTA!

--
John Sahl

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 23:24

> [...]
> sgu bedre end ingenting.
>
> Et projekt som dit SKAL der tages billeder af, BASTA!

Hehe så får man bare ordre fra NG, jeg har skrevet til dig John.. jamen alle
folk, så kan i godt forvente en BUNKE billeder i den kommende tid

Mvh
Morten

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 09-04-07 07:26

Morten Juel wrote:

> jagten gået ind efter en anden bagkofanger, valget står imellem en i
> glasfiber som ligner G60 kofangeren, en original Karmann (er jeg ikke
> så vild med den vil bryde med stilen..) eller så vil jeg måle en Golf

Golf?

Så bliver det jo straks interessant ;)

Vil du sende en mail i min retning - jeg har et tilbud til dig :)

Husk at rette min adresse til før du sender ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-07 11:03

> Golf?
>
> Så bliver det jo straks interessant ;)
>
> Vil du sende en mail i min retning - jeg har et tilbud til dig :)
>
> Husk at rette min adresse til før du sender ...

Mail sendt, nu har du da pirret min nysgerrighed

Mvh
Morten