Montering af Ardic oliefyr
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-04-07 17:17

Hello,
Jeg har fået bjerget mig sådan et fyr til vognen billigt.
Men nu kommer spørgsmålet hvem går man til hvis man ikke skal have rykket
armen af når det skal monteres i midtjylland? (kviteringer er spild af
regnskov :))

Nogen der har et bud?

/Dennis, 2001 Seat Leon

Fra : Kim S

Dato : 08-04-07 21:20

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Men nu kommer spørgsmålet hvem går man til hvis man ikke skal have rykket
> armen af når det skal monteres i midtjylland? (kviteringer er spild af

Hvorfor ikke læse lidt på lektien, og klare det selv ?
Det gjorde jeg med et Webasto.

Mvh, Kim

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-04-07 21:47

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i
> meddelelsen news:46191576$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvorfor ikke læse lidt på lektien, og klare det selv ?

Tjoe det var en mulighed
Men der var en del spagetti der skulle monteres - og der er ikke for meget
plads i maskinhallen at give af i forvejen

> Det gjorde jeg med et Webasto.

Hvor lang tid brugte du ca. på opgaven (inklusiv ølpauser? :))

/Dennis

Fra : Kim S

Dato : 09-04-07 09:20

> Hvor lang tid brugte du ca. på opgaven (inklusiv ølpauser? :))

Tjae... Du skal finde et sted til monteringen i motorrummet, have
kølevandet igennem, noget benzin/diesel-tilførsel og lidt El-
arbejde. Tror jeg brugte noget der ligner 6-8 timer sammenlagt.

Mvh, Kim

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-04-07 18:20

"Dennis Pedersen" <usenetspam*FJERNDETTE*@daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:46191576$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Men nu kommer spørgsmålet hvem går man til hvis man ikke skal have rykket
> armen af når det skal monteres i midtjylland? (kviteringer er spild af

Nogen der har adgang til monteringsvejledning til sådan en? (evt. bare
lednings diagram).
Forhandler/importør vil ikke ud med det - og ardic er stort set ukendt ord
for google.

/Dennis

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 10-04-07 21:08

> [...]
> lednings diagram).
> Forhandler/importør vil ikke ud med det - og ardic er stort set ukendt ord

hej Dennis.

har du prøvet at kontakte Kjøller i kbh. http://www.kjoeller.com/
de kan og ved noget!!
det er desværre også den eneste vej hvis du vil ha´ stumper til dit
fyr....og de ved også godt hvad de vil ha´ for dem.

men ja, det med værkstederne er pisse dyrt. jeg har selv et ARDIC 091-D
har en masse papirer, diagrammer, styklister og tegninger.

prøv at kontakte mig på min mail...så skal du bare se...
kan endda finde en komplet finsk manual på mange sider til dig...hehe

mvh Søren (9000)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-04-07 21:38

"Søren (9000)" <topfield@FJERNDETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> hej Dennis.
>
> har du prøvet at kontakte Kjøller i kbh. http://www.kjoeller.com/
> de kan og ved noget!!

Jep
"
Dels udleverer vi af princip ikke monteringsvejledninger til ikke
autoriserede værksteder. Det må vi ikke."
> det er desværre også den eneste vej hvis du vil ha´ stumper til dit
> fyr....og de ved også godt hvad de vil ha´ for dem.

Fyret er nyrenovret så der er ikke noget der :)

Du har fået post :)

/Dennis

Fra : Søren \(9000\)

Dato : 10-04-07 21:57