Søger test af den mye Honda Civic
Fra : Janner

Dato : 07-04-07 10:13

Fra : John Sahl

Dato : 07-04-07 10:59

Fra : Janner

Dato : 07-04-07 13:00

Fra : Bruno

Dato : 07-04-07 16:29

> news:46176b44$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>> Janner wrote:
>>> Nogen der har nogen links ??
>> www.google.dk
>>
>> --
>> John Sahl
>>

> Ja tak det er på forhånd kigget igennem

Av, så har du haft travlt

Her er et par stykker du måske ikke har fundet

http://www.topgear.com/drives/B5/A1/roadtests/27/01.html

http://fifthgear.five.tv/jsp/5gmain.jsp?lnk=201&make=Honda&mk=&model=32&x=17&y=10

Mvh
Bruno

Fra : Kim Kristensen

Dato : 07-04-07 23:07

On 7 Apr., 11:12, "Janner" <not_valid@not_valid> wrote:
> Nogen der har nogen links ??
>
> /Jan

Jeg er netop væltet ind af døren efter en uge på Kreta, men når jeg
kommer til mig selv skal jeg gerne poste nogle links. Til en
begyndelse kan du jo følge dem der er på Hondas hjemmeside under
"Civic" og "presseklip", jeg har selv haft en 1,8 Sport siden midten
af december så spørg hvis der er noget.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Janner

Dato : 08-04-07 10:04

[...]

Jamen vil da gerne have idt info fra dig om hvad du syntes om vognen osv.

Hvor langt kører du pr. liter ? Hvordan er service omkostningerne osv.

Fra : Thomas Landberg

Dato : 10-04-07 08:36

> [...]
>
> Jamen vil da gerne have idt info fra dig om hvad du syntes om vognen osv.
>
> Hvor langt kører du pr. liter ? Hvordan er service omkostningerne osv.

Du kan da kigge op og se og prøve min en dag

--

Thomas Landberg - www.landberg.dk
Chiptuning/OBD-tuning inkl. måling på felt: 3.995kr.

Fra : Janner

Dato : 10-04-07 19:38

"Thomas Landberg" <Thomas@LandbergFJERN2DETTE.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Chiptuning/OBD-tuning inkl. måling på felt: 3.995kr.
> Danmarks laveste priser på Philips og Osram autopærer samt Castrol

Wha kan kan aldrig slippe for dig når man skal handle bil *GG*

Vi vil nu have en benzin da tjaa' du kan selv gætte din gamle Octavia har
først lige rundet 134000 så det bliver ikke til ret mange kilometer længere.

/Jan

Fra : Thomas Landberg

Dato : 11-04-07 18:07

> [...]
>
> Vi vil nu have en benzin da tjaa' du kan selv gætte din gamle Octavia har
> først lige rundet 134000 så det bliver ikke til ret mange kilometer

Du kan købe min 1.8i Sport fra 13. juni 2006 med 39.000km på klokken med et
fradrag på 1kr pr. kilometer. Som du nok kan se, så skal vi vist tilbage til
diesel med 39.000km på 9 måneder

Fra : Janner

Dato : 11-04-07 20:34

> Du kan købe min 1.8i Sport fra 13. juni 2006 med 39.000km på klokken med
> et fradrag på 1kr pr. kilometer. Som du nok kan se, så skal vi vist
> tilbage til diesel med 39.000km på 9 måneder

Tror nu nok det skal være en ny ...... de 39000 kan jo fint forrentes over
et års tid *S* ....

Skal bare lige omkring Honda snart ..... men inden det skal være skal jeg jo
forbi dig og ha' pillet et par heste ud af bilen igen .. De bliver nok
gladest for en Octavia med bare 90 HK

Ellers imponerende vogn din gamle Octavia ........ Har KUN kostet 1 service
+ tandrem siden jeg overtog den ... Ingen fejl overhovedet *S*

/Jan

Fra : Kim Kristensen

Dato : 08-04-07 14:18

On 8 Apr., 11:03, "Janner" <not_valid@not_valid> wrote:
> [...]
>
> Jamen vil da gerne have idt info fra dig om hvad du syntes om vognen osv.
>
> Hvor langt kører du pr. liter ? Hvordan er service omkostningerne osv.

Det er nok begrænset hvad du kan bruge mine indtryk til, men jeg er på
alle måder tilfreds. Begrænsningen ligger i at mit
sammenligningsgrundlag primært består af min forrige bil og konens, og
jeg har ikke kørt på andet end vinterdæk i den tid jeg har haft den.
Men den opfylder til fulde vores behov som primært er kørsel til/fra
arbejde og så kundebesøg i hele DK for det firma jeg arbejder i, den
sidste del er som familiebil for to voksne og to unger på 15 og 17 (18
på fredag) som er 188 og 172 cm lange. Gennemsnitsforbruget er for de
første godt 6500 km 15,45 km/l (på 205/55-16 vinterdæk), det er ok da
normen siger 6,6 l/100 km (15,15 km/l) og i den kolde periode (siden
15/12-06).

Den er jo også billig sammenlignet med de fleste konkurrenter, selv
mod den nye KIA Ceed kan den slås på prisen. Service har jeg ikke
været udsat for da det første er ved 20.000 km, så det ved jeg ikke
hvad koster men de svenske priser fra nedenstående tests kan måske
bruges som indikation.

http://www.automotorsport.se/biltester/2006/0604/060402.pdf

http://www.teknikensvarld.se/files/TV0607_golfklass.pdf

http://www.vibilagare.se/biltest.asp?guid=8E0C9CDF-08EE-437D-9947-F39F5E0ABFA5

http://www.dinside.no/php/art.php?id=302515

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 11-04-07 18:18

On 11 Apr., 19:06, "Thomas Landberg" <Tho...@LandbergFJERN2DETTE.dk>
wrote:

> [...]
> Chiptuning/OBD-tuning inkl. måling på felt: 3.995kr.
> Danmarks laveste priser på Philips og Osram autopærer samt Castrol

Hvor langt (eller kort) køre du da på literen i din Civic?

Med venlig hilsen Kim

Fra : Thomas Landberg

Dato : 11-04-07 18:55

Det er nu ikke så slemt. Har et snit på ca. 14km/l. Lækker lækker vogn og
eneste jeg kunne overveje at bytte med var en Civic CDTi.... (men nu er jeg
jo også lidt diesel-miljøskadet).