Mondeo 98 mislyde
Fra : bjarne.romer@gmail.c~

Dato : 06-04-07 21:55

Hej

Jeg har en mondeo som er begyndt at lyde mærkeligt. Når jeg drejer på
rattet så kommer der en raslende vvviiiiee lyd jo mere udslag der er
på rattet. Noget af den samme lyd kan jeg ved lave omdregninger men
den bliver hurtigere ved højere omdregninger og forsvinder helt....

er der nogen som kan give et hurtigt bud på hvad det er, Da jeg skal
bruge bilen her i påsken.

/mvh
Bjarne

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-04-07 22:35

"bjarne.romer@gmail.com" skriver:

> er der nogen som kan give et hurtigt bud på hvad det er, Da jeg skal
> bruge bilen her i påsken.

Kilerem til servopumpe er glider.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe