Sonax fælgforsegling Nano Pro - det virker~
Fra : TDN

Dato : 05-04-07 13:23

Købte en dåse, rimeligt mistroisk men alligevel og behandlede mine alufælge
som forskrevet.

Jeg har lige vasket bilen og sørme om ikke skidtet på fælgene kunne slylles
af med vand, end ikke en børste var nødvendig.

Det er jeg sgu lidt imponeret af.

Mvh
Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 05-04-07 17:57

> Jeg har lige vasket bilen og sørme om ikke skidtet på fælgene kunne
> slylles af med vand, end ikke en børste var nødvendig.
Efter et par uger, så skal du igang med børsten :) Dog slipper det stadig
nemt.

> Det er jeg sgu lidt imponeret af.
Det gør livet en del nemmere ihvertfald :)

Jeg skal i morgen give mine alubasser en omgang hardwax, og så er det klar
igen. Efter sådan en tur, så er skidtet meget nemt at tage af, vand og en
blød børste er rigligt. Selv efter 5uger uden vask kan skidtet nemt tages
af. Og sådan en behandling holder en hel sæson.

Voksen kostede så hut jeg visker en 150kr. og jeg vil skyde på at man kan
behandle over 100fælge med den bette bøtte.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery