Spøgelser på Mac´en
Fra : Allan

Dato : 23-04-07 08:27

Hej Alle,

Jeg har fået et lidt spøjst problem på min 15´´ powerbook. Det sker en
sjælden gang når jeg åbner den af dvale og skifter over til min egen
konto at der fremkommer en underlig lyd, der lyder lidt som en
ulvehyl. Jeg har ikke umiddelbart andre programmer end firefox tændt
når det starter.

Nogle ideer? Andre der har prøvet det samme?

/Allan

Fra : Nicolai Gideon

Dato : 23-04-07 09:41

In article <1177313209.162050.133750@n76g2000hsh.googlegroups.com>,
Allan <minkonto@gmail.com> wrote:

> [...]
> når det starter.
>
> Nogle ideer? Andre der har prøvet det samme?

Så er det nok bare et rævehyl ;)
(om forladelse - jeg kunne ikke dy mig)

Nicolai

Fra : Allan

Dato : 23-04-07 09:51

HeHe.

Har en mistanke om det måske er noget Growl noget..men jeg er absolut
ikke sikker

/allan

Fra : Allan

Dato : 24-04-07 20:57

Tror jeg fik løst mysteriet. Det er såmænd denne widget-fyr der
døde..: http://www.apple.com/downloads/dashboard/games/flappie.html

Fra : Allan

Dato : 24-04-07 20:59

Jeg var åbenbart ikke den eneste der har været ude for det

http://www.macworld.com/weblogs/mac911/2007/03/howlingwolf/index.php

Fra : Allan

Dato : 25-04-07 10:15

Fandt ud af at det skyldtes en widget, der hyggede sig med at sige
underlige lyde aften og morgen.

/Allan

Fra : Nicolai Gideon

Dato : 26-04-07 13:23