Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EOS300 batteri
Fra : Craig David

Dato : 03-07-01 14:33

Hvor køber jeg billigst nogle batterier til mit Canon EOS 300 camera. Jeg
bor i Århus, men vil også gerne købe over nettet, hvis det er billigst.

Tak for hjælp
CD

Fra : Rune Gøgsig

Dato : 03-07-01 17:49

Køb en batteri pakke til dit kamera, den koster cirka 200 kr og så kan du
bruge almindelige AA batterier

/rune

Fra : Craig David

Dato : 03-07-01 21:15

Det forstår jeg ikke rigtig. Hvordan ser denne batteri pakke ud? -er det
genopladelige batterier du mener? eller er det noget der skal spændes på
cameraet og som så kan bruge AA baterier?

CD

Fra : Rune Gøgsig

Dato : 03-07-01 22:55

Det er en batteri pakke som man spænder neden under ens kamera den ser sådan
ud
http://familyphotoandvideo.com/products.asp?itemid=cnbp200
Der står godtnok at det er til en Canon EOS Rebel 2000 men det er det
amerikanske navn på EOS 300

Man bruger almindelige batterier model AA. Den hedder canon battery pack
bp-200.

Desuden får du en ekstra udløser til når du tager billeder på højkant.
Med hensyn til prisen, så har jeg nok lige været billig nok jeg har husket
forkert.
prisen på min kvitering er 298,-

Desuden skulle man kunne skyde 110 filmruller af 24 billeder uden flash med
standard alkaline batterier (LR6)

Fra : Lars Poulsen

Dato : 04-07-01 22:01

Prøv http://www.billigebatterier.dk/

/lars

Fra : Mads

Dato : 06-07-01 07:13

"Craig David" <40@c.dk> wrote in message
> Hvor køber jeg billigst nogle batterier til mit Canon EOS 300 camera. Jeg
> bor i Århus, men vil også gerne købe over nettet, hvis det er billigst.

Jeg har selv brugt Fairpriser på
http://www.shopping.forum.dk/shopping/store.asp?ButiksID=1923

Mvh Mads