Delphi 5, MS Project 2000 og OLE/COM
Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 03-07-01 14:37

Hejsa

Jeg skal lave et interface til MS Project 2000 i Delphi, og har fra
http://www.djpate.freeserve.co.uk/MSProject.htm fået det mest basale,
men jeg kan ikke finde en oversigt over metoderne ud over dem der er
nævnt i linket.
Jeg har forsøgt mig på msdn.microsoft.com, men der har jeg ikke lige
kunnet finde noget brugbart.

Håber der er en af jer der kan hjælpe mig lidt på vej!

Thomas D. Kryger

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 15-07-01 02:44

Hej Thomas

Søgte på google, men der ser ikke ud til at være noget, rigtigt nok. En ide
kunne være, at sige Import Type Library | create Unit....?

venlig hilsen,

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 15-07-01 07:00

"David A. D. Konrad" <konrad@dadk.dk> wrote in message
> [...]
ide
> kunne være, at sige Import Type Library | create Unit....?

Hej David

Forsøgte med Import Type Library | create Unit, men der kommer en fejl i det
importerede. Jeg kan ikke lige huske hvilken...

Jeg fik dog løst problemet aligevel, ved at være heldig i min søgning i
hjælpefilen til Projects. Man kan af en eller anden grund ikke finde
objectmodellen i Projects direkte, men skal kigge på "tasks", og så vælge
det rigtige.... Møg besværligt at genskabe....

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk