Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
nyt AGP kort
Fra : Eivind

Dato : 21-04-07 22:52

Jeg skal have skiftet mit Radeon 9600 kort ud. Det sidder i en
barebone pc med 250W psu og AGP port, så det skal ikke
fylde/larme for meget.
Max pris 1500. Forslag modtages med tak.

Fra : Eivind

Dato : 21-04-07 22:53

>Jeg skal have skiftet mit Radeon 9600 kort ud. Det sidder i en
>barebone pc med 250W psu og AGP port, så det skal ikke
>fylde/larme for meget.
>Max pris 1500. Forslag modtages med tak.

Glemte at sige, at det er en Pentium IV 2.8 GHz processor.

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 22-04-07 18:04

Eivind wrote:

> Glemte at sige, at det er en Pentium IV 2.8 GHz processor.

Jeg ville foreslå dette Sapphire RADEON X1950 PRO :
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=263003

Til 1.593 kr får man meget for pengene synes jeg.
Det fylder kun 1 plads men jeg ved ikke hvor meget det støjer.

Fra : Brian Lund

Dato : 23-04-07 14:44

> Jeg ville foreslå dette Sapphire RADEON X1950 PRO :
> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=263003
>
> Til 1.593 kr får man meget for pengene synes jeg.
> Det fylder kun 1 plads men jeg ved ikke hvor meget det støjer.

Og 250W er ikke nok til at trække hele maskinen, det er jeg næsten helt
sikker på! ;)

Brian

Fra : Eivind

Dato : 23-04-07 17:07

>Og 250W er ikke nok til at trække hele maskinen, det er jeg næsten helt
>sikker på! ;)

OK, jeg har også kigget på dette
men det er ikke til at finde ud af hvor stor strømforsyning de kræver?

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-04-07 09:57

"Eivind" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> OK, jeg har også kigget på dette
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=184474
> men det er ikke til at finde ud af hvor stor strømforsyning de kræver?

Hvad med at udskifte den meget lille strømforsyning ? En ny strømforsyning
koster jo ikke nogen herregård og stiller dig langt mere frit i valg af
grafikkort.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Eivind

Dato : 24-04-07 19:48

>Hvad med at udskifte den meget lille strømforsyning ? En ny strømforsyning
>koster jo ikke nogen herregård og stiller dig langt mere frit i valg af
>grafikkort.

Det har jeg tænkt på men det ser ud som at strømforsyningen er bygget
til at passe ind i det lille kabinet og jeg er ikke meget for at
skulle stille en ny på ydersiden. Så umiddelbart satser jeg på at
skifte det hele.

Fra : niff

Dato : 04-05-07 19:25

Hvad med dette kort.Skulle køre virkeligt godt::

Gainward BLISS 7900GS AGP TV Dual DVI Golden Sample

Antal pakker: 1

Fabrikant: Gainward

Gruppe: Videokort

Kompatibilitet: Pc

Model: 7900GS AGP TV Dual DVI Golden Sample

Produktlinje: Gainward BLISS

Grafik:

NVIDIA GeForce 7900 GS / AGP 8x

Antal Skærme: 2

API-understøttet: OpenGL 2.0, DirectX 9.0c

Grafikprocessor: NVIDIA GeForce 7900 GS

Kerne Clock hastighed: 510 MHz

Max. opløsning: 2560 x 1600

Teknologi: AGP 8x

Tv-grænseflade: HDTV ud

Video adapter egenskaber: Extreme HD ready (XHD)

Videohukommelse:

512 MB GDDR3 SDRAM / 1.4 GHz

omkring 2000,-kr

eller

Asus EAX 1950Pro/HDTP/256MB
1500,-kr Fik en rigtig god anmeldelse i At om Data nr 2 fra i år

Men måske har du købt for langt tid siden, mit svar er jo lidt sent ude

VH Finn