Sidehoved - sidefod
Fra : Søren-Holbæk

Dato : 20-04-07 15:22

Når jeg opretter sidehoved og sidefod i Word og i Excell kan jeg vælge at
skrive forskelligt i felterne.
Jeg kan også vælge f.eks. dato, eller billeder, eller filnavn , arknavn
eller andet .....
Men jeg vil gerne kunne hente indholdet i en celle eller i et område fra
selve arket.

Kender nogen her til, hvordan man henter et celleindhold til sidehoved /
sidefod ???

Mvh søren

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-04-07 10:27

"Søren-Holbæk" <sf-holbk@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selve arket.
>
> Kender nogen her til, hvordan man henter et celleindhold til sidehoved /

Jeg tror at du er nødt til at gøre det med en makro i Excel.

Denne makro indsætter indholdet af celle A1 i Ark1 i dette arks venstre
sidefod. Den er ret nem at tilpasse til andre celler, ark eller dele af
sidefoden.

Sub CelleTilSidefod()
Worksheets("Sheet1").PageSetup.LeftFooter = Range("a1").Value
End Sub

Jan