Deling af kalender
Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-04-07 08:59

Hej

Jeg har 3 maskiner i et netværk og påtænker at opsætte en NAS server
(netværks harddisk) på netværket.
Formålet er at den skal indeholde mail mappen fra Outlook Express så de 3
maskiner deler mail mappen, alle ser derfor
den samme mail og jeg kan arbejde med mine mail lige meget hvilken maskine
jeg bruger.

Jeg kunne godt tænke mig at gøre det samme med kalenderen i Outlook så jeg
kan se aftaler og andet, på de 3 maskiner, og laver jeg en ændring i
kalenderen på maskine 3, skal den umiddelbart kunne ses på de andre
maskiner.

Spørgsmålet er derfor, kan jeg på NAS serveren lave en fældes kalender mappe
som kan bruges af Outlook på de 3 maskiner.

Jeg bruger Outlook Express til mail og Outlook til kalender.

Bo.

Fra : csm

Dato : 20-04-07 10:28

De forskellig pcer kan ikke se mails og kalender på samme tid
kalenderen i outlook kunne du erstatte med googles kalender.
vedr. mails, skal du lave en mailserver og det mener jeg ikke du kan på en
nasserver.