Publisher 2000 grå
Fra : Thore

Dato : 19-04-07 12:20

Min Publisher 2000 printer sort text på en sort/hvid Laserjet 4.
Uanset om jeg vælger en grå nuance eller en farve til texten bliver det
alligevel sort. Hvordan kan jeg ændre det?

(F.x. i Word e.l. er der ingen problemer med grå text), og printeren
fejler ikke noget...
--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Thore

Dato : 26-04-07 15:43

On Thu, 19 Apr 2007 13:19:48 +0200, Thore <dinotec@mail.invalid> wrote:

> [...]
>alligevel sort. Hvordan kan jeg ændre det?
>
>(F.x. i Word e.l. er der ingen problemer med grå text), og printeren

Ingen, der kendte de vises sten til dette?

Fra : Thore

Dato : 20-06-07 10:07