send meddelelse straks - outlook
Fra : Filip

Dato : 18-04-07 06:15

Hej

Min outlook 2003 sender ikke meddelelser straks jeg har trykket send. Jeg
skal selv manuelt sende og modtage. Hvor findes indstillingen for "send
straks" ?

Filip

Fra : Else Holm

Dato : 18-04-07 08:43

Filip wrote:
> [...]
> trykket send. Jeg skal selv manuelt sende og modtage. Hvor
> findes indstillingen for "send straks" ?

Den finder du i Funktioner >Indstilliner > Konfiguration af
e-mail > Flueben i Send så snart der er etableret forbindelse.

--
Else

Fra : Filip

Dato : 18-04-07 16:22

> Den finder du i Funktioner >Indstilliner > Konfiguration af e-mail >
> Flueben i Send så snart der er etableret forbindelse.

Mærkeligt. Der var et flueben i forvejen ????

Fra : Jan Kronsell

Dato : 18-04-07 20:17

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mærkeligt. Der var et flueben i forvejen ????

Samme sted. Klik på knappen Send/modtag og sæt intervallet til 1.

Jan

Fra : Filip

Dato : 18-04-07 20:57

> Mærkeligt. Der var et flueben i forvejen ????
>>
> Samme sted. Klik på knappen Send/modtag og sæt intervallet til 1.
>
> Jan

Ok - Ja det skal jo hjælpe på problemet. tak

Fra : Jan Kronsell

Dato : 21-04-07 10:23

> Ok - Ja det skal jo hjælpe på problemet. tak
Velbekomme.

Jan