Problemer med optiske drev
Fra : Lyrik

Dato : 18-04-07 11:14

Mine DVD-drev er lige så stille forsvundet fra skærmen og dermed fra
muligheden for at åbne dem og se på indholdet.
Først forsvandt mit eksterne drev, således at jeg ikke længere kan se det
i TOAST. Eller på skærmen. Dagen efter forsvandt det interne drev fra
skærmen. Dette kan dog godt ses i TOAST, men ikke på skærmen som den der
lille skive. Heller ikke i et findervindue dukker der nogen drev op??

Kan nogen guide mig til en løsning på dette problem vil jeg blive meget
glad.

Have mercy!

Jens
--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Lyrik

Dato : 18-04-07 23:02

Den 18.04.2007 kl. 12:14 skrev Lyrik <lyrik@heaven.dk>:

> [...]
> der lille skive. Heller ikke i et findervindue dukker der nogen drev op??
>
> Kan nogen guide mig til en løsning på dette problem vil jeg blive meget

+++++++++
Jeg fandt selv ud af det. Go'e gamle "Luk og genstart"-løste problemet.
Thank's anyway!

Jens