import af mange billeder til Power Point
Fra : rasmus

Dato : 17-04-07 14:44

hejsa,

Skal lave en Power Point med omkring 75 billeder/dias. Et billede på hvert
dias ... findes der en metode hvorpå jeg med et trylleslag kan få hevet alle
mine 75 billeder ind på hver sin dias eller skal jeg oprette dem alle en af
gangen og gå den tunge vej med Indsæt Billede hver gang?

ras

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-04-07 16:34

Den 17 apr 2007 skrev rasmus i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> trylleslag kan få hevet alle mine 75 billeder ind på hver sin dias
> eller skal jeg oprette dem alle en af gangen og gå den tunge vej

Indsæt, Billede, Nyt fotoalbum....

Lars Klintholm

Fra : rasmus

Dato : 17-04-07 21:34