Godt / billigt regnskabsprogram??
Fra : FLN

Dato : 03-07-01 13:03

Hej.

Jeg har et lille spørgsmål omkring regnskabsprogrammer.

Jeg / konen har et lille firma hvor der skal føres regnskab, og vil
bruge et program til det.
Jeg har prøvet med Stellar Office, men har ikke helt fået det til at
køre rigtigt med kredit/debit mv. (hvilket jo nok er min fejl, er ikke
regnskabs uddannet).
Jeg har så kigget på Stoneware's SummaSumarum, det ser ud til at være
noget mindre, men også lettere for mig at finde ud af. Er der her nogle
som har en mening om det, er det OK, eller for lille/billigt til noget
seriøst???
Skal ikke skrive fakturaer ud med programmet, det sker i hånden eller et
andet program, det er kun til regnskabet.

Mvh
Finn.

http://www.kandu.dk/

Fra : Charlotte

Dato : 04-07-01 07:19

Hej Finn

Jeg har kun gode erfaringer med Stone's SummaSummarum, som også kommer i en PRO-version efter sommerferien (debitor, kreditor, fakturering).

Du finder desuden en alfabetisk oversigt over dansk-sprogede økonomisystemer her: http://regnskabsprogrammer.homepage.dk

MVH. Charlotte

Fra : no one knows

Dato : 05-07-01 15:49

Jeg har gode erfaringer med PC firma. Faktisk blev jeg så glad for
programmet, at jeg søgte om at blive forhandler af det.

Har også prøvet stellar, men har desværre oplevet en del "bugs" i
programmet.

Til sidst: Concorde er i hvert fald for dyrt på lang sigt.

PCfirma har ALT hvad de fleste har brug for på lang sigt, der er god service
fra producenten, og skulle man have særlige behov, findes der et væld af
moduler der kan kobles på til en fornuftig pris.

MVH
Kenneth Pihl
Heegaard & Partner
www.side1.dk