Undskyld.
Fra : Jesper Høy Jakobsen

Dato : 03-07-01 12:04

Hej,

Ja undskyld at jeg kom med lidt off-topic spamming, det var altså ikke i
nogen ond mening.
Der er nogle herinde fra der skrev nogle ret ubehagelige ting i min gæstebog
på min hjemmeside, til dem har jeg lige et par ord: Hold kæft hvor i nogle
små, intolerant mennesker, hvor er det til grin at i bliver vildt hysteriske
over at jeg har lavet en fejl, men jeg forstår da godt at i går amok over
min monste hard-core spamming, i kunne sgu da bare stille og roligt have
fortalt mig, at det brød i jer ikke om, jeg håber fandeme, at mine to indlæg
går jer på og irriterer jer ad heleveds til.
Til alle andre i gruppen vil jeg gerne give en stor undskyldning for den
fejl jeg lavede.

Jesper.

Fra : Harkonnen

Dato : 03-07-01 18:50

tjaaa - Du er ikke bedre selv - Du kommer og laver en off topic og skaber
dermed spam på Usenet.

Og så begynder du også at svine folk til - Slet din guest book hvis du ikke
kan lige det....