Serious sam 1
Fra : Benny

Dato : 13-04-07 19:50

Når jeg skal til at spille Serious Sam så får jeg denne besked. Kan ikke
finde cd. Jeg kan godt installere spillet og når jeg trykke på Play, så
kommer beskeden. Oplever ikke problemet på XP.
system.
Vista prem. 32bit
Benny

Fra : Bruno

Dato : 13-04-07 21:55

Benny wrote:
> [...]
> finde cd. Jeg kan godt installere spillet og når jeg trykke på Play, så
> kommer beskeden. Oplever ikke problemet på XP.

Der har du årsagen - ring til Microsoft og brok dig over deres
lortesystem, eneste håb for at fixer noget er at nok folk fortæller dem
de skal løse problemerne.

Mvh
Bruno

Fra : Mads

Dato : 13-04-07 23:06

On Fri, 13 Apr 2007 20:49:37 +0200, "Benny"
<benny31@fjerndetteord.mail.dk> wrote:

> [...]
>finde cd. Jeg kan godt installere spillet og når jeg trykke på Play, så
>kommer beskeden. Oplever ikke problemet på XP.

Vistalort. Godt man ikke er hoppet på den galej.

Nå, men du kan da prøve med en No-CD patch.
Så holder spillet jo op med at kigge efter CD'en.
http://gf.wiretarget.com/serious_sam.htm

mvh Mads

Fra : Benny

Dato : 14-04-07 13:33

Vistalort. Godt man ikke er hoppet på den galej.

I skrev det samme, da XXP kom frem XPlort!! Jeg "mistede" 1/3 del af
mine spil den gang.

Benny

Fra : Mads

Dato : 14-04-07 13:48

On Sat, 14 Apr 2007 14:32:31 +0200, "Benny"
<benny31@fjerndetteord.mail.dk> wrote:

>I skrev det samme, da XXP kom frem XPlort!! Jeg "mistede" 1/3 del af
>mine spil den gang.

Jeg har været med siden MSDos og Windows 3.1, og hver gang
der er kommet et nyt styresystem har jeg ventet mindst et år med
at skifte. Da XP kom, kørte jeg videre med Windows 98 i næsten 2
Microsoft har sgu endnu aldrig lavet et styresystem som virkede
100% fra første dag. Næh tak, så hellere nyde det der virker og
vente på at de andre finder alle fejlene og får dem rettet.

mvh Mads