C&C 3 kan man vende en bygning??
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 13-04-07 08:05

Jadav alle!

Det vil en gang imellem være en fordel hvis man vende en bygning på en
bestemt måde.
Jeg kan ikke find det i mamualet, er der nogen der ved om det kan lade sig
gøre???

M.v.h.
Hans Nikolajsen

Fra : Desserten

Dato : 13-04-07 09:47

"Hans Nikolajsen" <hoil123@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jadav alle!
>
> Det vil en gang imellem være en fordel hvis man vende en bygning på en bestemt måde.
> Jeg kan ikke find det i mamualet, er der nogen der ved om det kan lade sig gøre???

Ligesom man plejer i C&C................ når du skal placere din bygning skal nu holde
venstre musetast nede og bevæge musen rundt, så drejer din bygning !

Fra : Vega

Dato : 13-04-07 14:46

"Desserten" <FuckOff@SpamFucker.Zero> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Ligesom man plejer i C&C................ når du skal placere din bygning
> skal nu holde venstre musetast nede og bevæge musen rundt, så drejer din

Ja ganske simpelt. :)

Mvh. Vega.

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 13-04-07 15:46