Hjælp til voip i BF2
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-04-07 19:44

Hejsa

Skulle lige prøve at bruge voip i BF2 for første gang her til aften, men det
virker ikke. Jeg kan fint høre en anden i min squad, men han kan ikke høre
mig, og der kommer heller ikke et snakke-icon med navn frem hos ham, når jeg
trykker "push to talk". Der kommer fint et grønt "nu snakker jeg"-icon hos
mig selv, når jeg trykker "push to talk", og hvis jeg snakker højt, bliver
det rødt, så der er da et eller andet, der virker, men hvorfor kommer der så
ikke noget igennem til den anden?

mvh Frank

Fra : Bufferzz

Dato : 10-04-07 21:43

Husk der er 2 push to talk knapper.

Den ene er til commanderen - den anden er vist til gruppen.

Er der ikke en form for test inde i settings hvor du kan teste om du kan
hører dig selv ?

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 10-04-07 21:54

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en meddelelse
> Husk der er 2 push to talk knapper.
>
> Den ene er til commanderen - den anden er vist til gruppen.

Ved det, og jeg bruger den rigtige.

> Er der ikke en form for test inde i settings hvor du kan teste om du kan
> hører dig selv ?

Jo, der er en mikrofontest, men der kan jeg også høre mig selv, omend det er
lidt underlig (jeg skal sige noget, men jeg trykker test for at det virker).

mvh Frank