Steam og Windows Vista
Fra : Ceelos

Dato : 09-04-07 21:43

Hej

Jeg er hoppet fra XP til Vista
men har et problem med steam.

Jeg forsøgte at installere Red Orchestra som installerede steam og det var
så der den meldte fejl på resten af install så jeg droppede det, da pcen
havde genstartet popper steam op og jeg tilmelder min konto og den viser så
hvilke spil jeg har købt og downloader dem alle. de står nu som 100% klar
men når jeg dobbelt klikker på dem siger den "dette spil er ikke
tilgængeligt i øjeblikket prøv igen senere"
jeg fandt så en backup fil af day of defeat på mit e drev og installerede
det uden fejl eller noget og spillet virkede med det samme men dagen efter
kom meddelsen "dette spil er ikke tilgængeligt i øjeblikket prøv igen
senere"

er der nogen af jer der har prøvet dette og har en løsning ?

Fra : Bufferzz

Dato : 09-04-07 22:06

Mange steam problemer løses ved at slette 2 filer i steam mappen:

ClientRegistry.blob
AppUpdateStats.blob

(de bliver gendannet ved næste steam start)

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 09-04-07 22:14

Ceelos wrote:

> Jeg er hoppet fra XP til Vista
> men har et problem med steam.

> "dette spil er ikke tilgængeligt i øjeblikket prøv igen
> senere"

Søg på steam support
http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/home.php
efter
"This game is currently unavailable"

Er dog ikke helt sikker på at det løser dit problem
Under emnet "Vista" er problemet ikke registreret

Du kan evt kontakte VALVe support direkte
http://support.steampowered.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=294

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!