C&C3
Fra : Hans-Henrik

Dato : 09-04-07 16:51

Hej!

I østeuropa, Kroatien, skal man først holde en lille base i (vistnok) 3 min,
herefter kommer der så nogle forstærkninger oppe i venstre hjørne. Men man
skal først slå nogge NOD kanoner ud (3 stk) som tilbageholder
forstærkningen. Men hvordan skal man slå de tre kanoner ud? Men har da
besvær nok med at holde den lille base i 3 min og man oversvømmes da også
hurtigt af modstanderne når de 3 min er oppe. Så der er ingen soldater
tilbage og forstærkningerne kan umiddelbart ikke bruges (der sker intet når
man klikker på dem).
Hjælp udbedes!
Tak!

Mvh
hh

Fra : Vega

Dato : 09-04-07 17:41

"Hans-Henrik" <hh.husen@it.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> hurtigt af modstanderne når de 3 min er oppe. Så der er ingen soldater
> tilbage og forstærkningerne kan umiddelbart ikke bruges (der sker intet

Vil gerne hjælpe, men husker ikke lige banen ud af din beskrivelse. :(

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 09-04-07 17:49

> [...]
> hurtigt af modstanderne når de 3 min er oppe. Så der er ingen soldater
> tilbage og forstærkningerne kan umiddelbart ikke bruges (der sker intet

Arghh nu husker jeg den tror jeg, pånær det med NOD kanonerne? :)
Hvis det er den jeg tror det er så gjorde jeg følgende:

Din lille base ligger sådan ca. i midten ikke? Hvor du er nød til at pille
strømmen af og på for de forskellige fosvarsværker virker?

Byg efterhånden 3 harvester.
Sørg for at lave ca. 10 tank, som kan stå i åbningen til nord sammen med
dine 2 kanoner der. Lav yderliger nogen tanks, som kan beskytte øst
indgangen. Vest indgangen dækkes af dine soldater som kan lave skyttegrave.
Lav ca. 6 apv'er, de er møg effektive til at maje mænd ned med, sæt evt.
nogen rocket mænd ind i dem, og maskingevær soldater. Du skal også have en
lille enhed som kan gå op og få gjort så du kan få din MCV i sikkerhed.

Håber det hæjper og at det er samme bane vi taler om. ;)

Mvh. Vega.

Fra : Hans-Henrik

Dato : 09-04-07 18:27

Ja, tak for svaret, men det er desværre ikke den bane! Banen er den første i
Østeuropa, i kroatien (Croatia), hvor man skal holde en lille base der er
delvis ødelagt. Man skal holde den i nogle minutter, hvor der så skulle
komme forstærkninger. Men disse er opholdt af 3 Nod kanoner. Problemet er,
at når tiden er omme, får man at vide, at den første del af missionen (at
holde den lille base) er fuldført, men at for at få forstærkningerne til at
komme frem, må man ind i byen og uskadliggøre de omtalte tre NOD kanoner. Og
så er spørgsmålet hvordan gør man så det, når styrkerne der holdt den lille
base stort set er døde?

mvh
hh

Fra : Vega

Dato : 09-04-07 18:38

> [...]
> at komme frem, må man ind i byen og uskadliggøre de omtalte tre NOD
> kanoner. Og så er spørgsmålet hvordan gør man så det, når styrkerne der

Hmm, sjovt kan slet ikke huske den bane. :(
Men fuck man bliver overrasket når man er færdig med NOD campain, hvis man
som jeg troede spillet var slut. :D

Mvh. Vega.

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 09-04-07 19:04

> [...]
> at komme frem, må man ind i byen og uskadliggøre de omtalte tre NOD
> kanoner. Og så er spørgsmålet hvordan gør man så det, når styrkerne der

Et par APC's med hhv. grenadiers og machinegunners er genialt til formålet.

Pas dog på NOD selvmordsbomberne, da de i stor grad vil gå direkte efter din
MCV.

Der er ikke de store NOD tropper på den anden side af broen (du skal over en
bro mod sydvest), bare husk din APC med grenadiers, da der er mange
"fortified" bygninger! Der er de helt geniale.

Sørg iøvrigt for altid at være på vagt med basen, for NOD's styrker er
vanvittigt stærke i den mission.

Troels

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-04-07 06:56

Jeg har godt nok ikke læst det i gennem, jeg har ikke spillet, men kan dene
her hjælpe?
http://www.cncworld.org/?page=games/tiberiandawn/walkthrough/index

/Ole

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 10-04-07 11:49

> Jeg har godt nok ikke læst det i gennem, jeg har ikke spillet, men kan
> dene her hjælpe?
> http://www.cncworld.org/?page=games/tiberiandawn/walkthrough/index

Det der er til det gamle Tiberian Dawn - det helt oprindelige Command &
Conquer

Troel

Fra : Elmer Fjort

Dato : 10-04-07 13:32

"Troels Plougmann-Olsen"
<hvis.du.whiner.over.min.mail.er.du.et.tudefjaes@WHINEHEAD> skrev i en
meddelelse news:461b6b86$0$21924$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Det der er til det gamle Tiberian Dawn - det helt oprindelige Command &
> Conquer

Hvornår er det udkommet??
Troede at Command & Conquer var den første i serien.

Elmer

Fra : KillerAdmin

Dato : 10-04-07 23:17

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> wrote in message
> Hvornår er det udkommet??

Det udkom her fornyligt.
http://www.ea.dk/games/8736/

Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Hans-Henrik

Dato : 10-04-07 17:37

Jeg har bygget 3 APC med machinegunners (ikke grenadiers for det er basen
ikke opgraderet til), men inden tiden er omme, har der været så mange angreb
på basen inklusive luftangreb, at det også er gået lidt ud over APC'erne. Og
inden de tre APCére kommer over broen og ind i byen, bliver de jo langsomt
men sikkert hakket i stykker, så når du når frem til de tre kanoner, er
APC'erne stort set skudt i sænk og kan da slet ikke modstå angreb fra de
forskansede NOD soldater i de omkringliggende huse. Så det er stadigvæk ikke
lykkedes mig at komme igennem. Så jeg fatter slet ikke hvordan du klarede
den "med et par APC'ere"! Er der noget jeg har overset?

HH

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 10-04-07 18:23

On Tue, 10 Apr 2007 18:36:56 +0200, "Hans-Henrik" <hh.husen@it.dk>
wrote:

> [...]
>lykkedes mig at komme igennem. Så jeg fatter slet ikke hvordan du klarede
>den "med et par APC'ere"! Er der noget jeg har overset?

Jeg kan huske jeg også havde problemer med den bane, det tog mig ca.
10 forsøg. Jeg mener at måden jeg gjorde det på var at rykke mine folk
fra vest/syd af basen ned under de 2 broer der er over til byen. - Så
kan du forskanse dine folk i bygninger, og beskytte begge broer
samtidig - Det gør så at du kan holde strøm til nord/øst delen af
basen konstant. - APCs med Missile-gutter virker rigtigt godt efter
min mening til at hente MCV'en, jeg tror jeg brugte 5 stykker, men
inden havde jeg snuppet en del machine-gunners over og sat i husene på
strækningen, som kunne skyde fanaticsne der kommer efter MCV'en.
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : PerX ...

Dato : 20-04-07 15:50

In article <461bbcf8$0$7604$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
hh.husen@it.dk says...
> [...]
> lykkedes mig at komme igennem. Så jeg fatter slet ikke hvordan du klarede
> den "med et par APC'ere"! Er der noget jeg har overset?

jeg kender en som sagde han strøg igennem det hele på svær og syntes det
var alt for nemt - så måske har de kommet til at bytte om på sværheds
settingen? :)