[WoW] spamfilter?
Fra : Peter T.

Dato : 07-04-07 10:57

Jeg har længe kigget efter et spamfilter til wow, så jeg kan undgå de
forpulede gold sellers. Men indtil videre har jeg kun fundet addons, der
gør det nemmere, at melde spammerne, hvilket jeg mener er nyttesløst.
Jeg er så faldet over dette <http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2751>, hvor
det er muligt at filtrere chatlinier, der ikke indeholder LFG, LFM osv..
Det ser dog temmeligt predefineret ud, hvad det filtrerer.

Findes der noget lignende til guldspammerne, hvor jeg selv kan bygge et
filter op, der er baseret på nøgleord?

--
Australien er et kæmpe mediestunt!!
Det kontinent er en løgn ligesom månelandingerne!!!

Fra : Peter T.

Dato : 07-04-07 11:22

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Findes der noget lignende til guldspammerne, hvor jeg selv kan bygge
> et filter op, der er baseret på nøgleord?

Jeg tror jeg har fundet noget. En combo af
<http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=3175> og
<http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=3451> vil nok kunne hjælpe mig en del
på mit blodtryk. :)

Fra : Peter T.

Dato : 08-04-07 15:31

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Jeg tror jeg har fundet noget.

Og indtil videre har jeg ikke set en eneste spam i vel nok 5-6 timer i
outlands, som ellers er spækket med dem.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-04-07 13:37

Peter T. wrote:
> [...]
> Det ser dog temmeligt predefineret ud, hvad det filtrerer.
>
> Findes der noget lignende til guldspammerne, hvor jeg selv kan bygge et

Kan man ikke modificere det du havde fundet? Nu er jeg slet ikke Wow
kyndig eller script kyndig, men det kunne jo være det evt. var noget
..xml filer eller lign. som man "bare" kan prøve at editere i.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-04-07 07:30

On 07 Apr 2007 09:56:52 GMT, Peter T. wrote:

> Findes der noget lignende til guldspammerne, hvor jeg selv kan bygge et
> filter op, der er baseret på nøgleord?

Jeg bruger spamsentry:
http://wow-en.curse-gaming.com/downloads/details/4150/spamsentry-anti-goldspam/

Så kan man næsten helt automatisk rapportere og ignorere guldsælgere.

Jeg har lavet et screenshot:

http://home1.stofanet.dk/front243/goldseller.jpg

Du kan se i chat-loggen, at når man får en whisper er det bare at klikke,
så bliver han rapporteret og ignoreret i et væk.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-04-07 07:37

On Wed, 11 Apr 2007 08:29:38 +0200, Thomas Jespersen wrote:

> Du kan se i chat-loggen, at når man får en whisper er det bare at klikke,
> så bliver han rapporteret og ignoreret i et væk.

Hov jeg læste vist ikke din besked ordentlig. Det var ikke det du var ude
efter :)

Fra : Peter T.

Dato : 11-04-07 10:13

Thomas Jespersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hov jeg læste vist ikke din besked ordentlig. Det var ikke det du var
> ude efter :)

Jeg bruger det allerede og det er faktisk rigtigt godt, da det har sparet
mig for - indtil videre - al spam. :) Men at melde dem, synes jeg er et
endeløst hul i jorden. Så det har jeg forlængst opgivet.

Fra : PerX ...

Dato : 13-04-07 12:26

In article <1ezat85jg9h0d.1gz2q6uqgpsfo.dlg@40tude.net>,
jespersen.thomas@gmail.com says...

> [...]
>
> Du kan se i chat-loggen, at når man får en whisper er det bare at klikke,
> så bliver han rapporteret og ignoreret i et væk.

Hvis man stadig får deres beskeder er det jo lidt ligemeget...

Fra : Peter T.

Dato : 13-04-07 12:55

PerX ... udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hvis man stadig får deres beskeder er det jo lidt ligemeget...

Ikke helt. De fylder kun en linie, hvor imod spammerne gerne bruger 2-3
sygeligt lange whispers til deres bullshit.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-04-07 07:44

On 07 Apr 2007 09:56:52 GMT, Peter T. wrote:

> Findes der noget lignende til guldspammerne, hvor jeg selv kan bygge et
> filter op, der er baseret på nøgleord?

Jeg har rapporteret et enormt antal guldsælgere de sidste par dage med
spamsentry som nævnt andet sted i tråden..

Nå men jeg fik i dag en besked fra en GM at i det kommende patch kan trial
accounts kun whisper dig hvis de er i din friends-liste :)

Fra : Peter T.

Dato : 17-04-07 08:41

Thomas Jespersen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Nå men jeg fik i dag en besked fra en GM at i det kommende patch kan
> trial accounts kun whisper dig hvis de er i din friends-liste :)

Hvor rart. :)

--
Tønder er et kæmpe mediestunt!!
De beholdere er en løgn ligesom eksistensen af Peter T.!!!

Fra : Smirge

Dato : 18-04-07 03:14

On Tue, 17 Apr 2007 08:44:04 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Nå men jeg fik i dag en besked fra en GM at i det kommende patch kan trial
>accounts kun whisper dig hvis de er i din friends-liste :)

Hvor står de ?
http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/test-realm-patchnotes.html

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 18-04-07 03:34

On Wed, 18 Apr 2007 04:14:21 +0200, Smirge wrote:

> Hvor står de ?
> http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/test-realm-patchnotes.html

Nej jeg fik beskeden fra en GM.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-04-07 19:00

On Wed, 18 Apr 2007 04:14:21 +0200, Smirge wrote:

> Hvor står de ?
> http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/test-realm-patchnotes.html

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=63167579&postId=915225127&sid=1#295

Quote:

" In 2.1 unsolicited whispers will be throttled in an attempt to reduce
spam and advertisements. The actual throttling rate is still being tuned,
but it won't affect normal play. It will however, affect addons which are
using whispers for communication."

Fra : PerX ...

Dato : 21-04-07 00:38

In article <denuxdlrbxvx$.1mv5zumtfxaby.dlg@40tude.net>,
> [...]
> but it won't affect normal play. It will however, affect addons which are

Edited to add

"The whisper throttling does not apply to addon communication. "

Så skal det nok hjælpe...

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-04-07 01:06

On Sat, 21 Apr 2007 01:38:10 +0200, PerX ... wrote:

> Edited to add
>
> "The whisper throttling does not apply to addon communication. "
>
> Så skal det nok hjælpe...

Sendwhisper() som er kommandoen du hentyder til er til addon<->addon
kommunikation, altså ikke noget almindelige brugere vil lægge mærke til.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-04-07 01:07

On Sat, 21 Apr 2007 02:06:11 +0200, Thomas Jespersen wrote:

> Sendwhisper() som er kommandoen du hentyder til er til addon<->addon
> kommunikation, altså ikke noget almindelige brugere vil lægge mærke til.

SendAddonMessage()...

Fra : PerX ...

Dato : 22-04-07 23:06

In article <1nmtwck1tunjs$.wa9z60jmx92y$.dlg@40tude.net>,
jespersen.thomas@gmail.com says...

> Sendwhisper() som er kommandoen du hentyder til er til addon<->addon
> kommunikation, altså ikke noget almindelige brugere vil lægge mærke til.

Jeg hentydede til det der stod, men hvis det var de han mente så er det
jo fint (ikke at jeg tror det hjælper så meget, men nu må vi jo se)