begravelse/bisættelse på en søndag?
Fra : Maria

Dato : 11-04-07 14:54

Jeg vil høre om nogen af jer ved om man kan blive begravet/bisat på en
søndag, vi er nogle stykker som har snakket om det.

På forhånd tak for hjælpen.

Maria

Fra : Bæ nni

Dato : 11-04-07 18:47

Maria wrote:
> Jeg vil høre om nogen af jer ved om man kan blive begravet/bisat på en
> søndag, vi er nogle stykker som har snakket om det.
>
> På forhånd tak for hjælpen.
>
> Maria

mon dog ikke. om søndagen koster det jo søgne-jelligdagsbetaling...

--

Benny Bomstærk

va så drenge....

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 15-04-07 00:06

"Maria" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil høre om nogen af jer ved om man kan blive begravet/bisat på en
> søndag, vi er nogle stykker som har snakket om det.

Det tror jeg da godt kan lade sig gøre, bare det ikke bliver i den tid,
hvor der er normal kirkegang. Det skal vel bare kunne aftales med den lokale
præst.

Før i tiden - altså helt gamle dage - var det ikke noget sjældent syn,
men nu handler det vel også om ordentlige forhold for præsten.

Mvh:Bodil.