Kom nu op på den store klinge, kristne!
Fra : Jens Bruun

Dato : 07-04-07 21:56

Jøder er klogere. Det ved vi alle. Nu er der lidt statistik bag:

http://www.jp.dk/nyviden/artikel:aid=4340982/

Jeg begynder at forstå Malka'ernes ynkelige forsøg på at fremstå som jøder.
Problemet er den genetiske joker, som heller ikke Malka'erne kan løbe fra.
Jøde er noget, man er født som. Ikke noget, man efterfølgende kan gøre sig
fortjent til at være.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-04-07 22:38

Jens Bruun wrote:
> [...]
> kan løbe fra. Jøde er noget, man er født som. Ikke noget, man
> efterfølgende kan gøre sig fortjent til at være.

Og hvordan er det så lige, du forlanger at vi kristne skulle gøre noget ved
dèt? Du påpeger jo selv at man Jødedommen er en religion man fødes ind i og
fremhæver Malkaerne som rædselseksempel på konvertitter, ligesom du
fremhæver den gentiske faktor, så er det logisk set - nu da vi jo i øvrigt
snakker om intelligens - ikke et temmeligt umulige krav du hermed stiller?

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-04-07 07:42

meddelelse news:46180f56$0$52117$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> [...]
> logisk set - nu da vi jo i øvrigt snakker om intelligens - ikke et
> temmeligt umulige krav du hermed stiller?

Avslarbejde, Anders Peter, kodeordet er avlsarbejde.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-04-07 11:56

Jens Bruun wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:46180f56$0$52117$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Avslarbejde, Anders Peter, kodeordet er avlsarbejde.

Du vil altså dermed tilbage til de demokratisk set temmelig tvivlsomme
tilstande, som man blandt andet kan finde beskrevet i denne udmærkede bog
(som du i sikkert kan låne på dit lokale bibliotek):

http://www.saxo.com/item/115441

Nuvel, jeg har har altså svært ved at se, hvilken relevans alt dette
overhovedet skulle have for nærværende kristendomsgruppe: Du kan jo altid
rejse spørgsmålet i dk.politik, men det hører vel næppe hjemme her..

Anders Peter Johnsen

Fra : Harald Mossige

Dato : 08-04-07 13:08

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> overhovedet skulle have for nærværende kristendomsgruppe: Du kan jo altid
> rejse spørgsmålet i dk.politik, men det hører vel næppe hjemme her..

Jeg er ikke så sikker på det.
Vi kan lese GT med de tankene fremme.
GT har "dødstraff for mange forhold, og frasen: "de skal utryddes fra
det israelske folk" (eller lignende .) Med dagens kunskap kan vi godt
kalle det avelsarbeid. Det er det det betyr. Akkuratt som England
forsøkte å utrydde "de dårlige genene" som produserte fattigfolk og
forbrytere på 1700 tallet, ved å sende forbryterer til Australia.

Det at avelsarbeidet ikke fungerte, det er en helt annen ting.

HM

Fra : Bekan

Dato : 08-04-07 17:43

Harald Mossige wrote:
[...]

> [...]
> forsøkte å utrydde "de dårlige genene" som produserte fattigfolk og
> forbrytere på 1700 tallet, ved å sende forbryterer til Australia.

Du snakker om såkaldt socialdarwinisme her gør du ikke?
Det stod på ihvertfald indtil midt på 1900 tallet, og jeg regner da sådan
set ikke med at det er overstået.

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-04-07 18:15

Bekan wrote:
> [...]
>>

> Du snakker om såkaldt socialdarwinisme her gør du ikke?
> Det stod på ihvertfald indtil midt på 1900 tallet, og jeg regner da

godwin'd

Fra : Harald Mossige

Dato : 08-04-07 19:20

Bekan wrote:
> Harald Mossige wrote:
> [...]
>>

> Du snakker om såkaldt socialdarwinisme her gør du ikke?

Nei. Teknikken med å avle på de beste individene var kjent for flere
tusen år siden.

> Det stod på ihvertfald indtil midt på 1900 tallet, og jeg regner da
> sådan set ikke med at det er overstået.

Kvinner sorterer fremdeles på de beste individene når de velger partner

HM

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-04-07 19:12

"Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Kvinner sorterer fremdeles på de beste individene når de velger
> partner

Kristne kvinder er så bare ikke så gode til det som jødiske, i hvert fald
når det gælder IQ

Derfor min opfordring i overskriften.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Harald Mossige

Dato : 08-04-07 19:56

Jens Bruun wrote:
> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Kristne kvinder er så bare ikke så gode til det som jødiske, i hvert fald
> når det gælder IQ

Nå var det ikkje den teknikken jødane brukte. Dei auka produksjonen, ved
å ha fleire "kyr på båsen". Overskuddet blei likvidert, anten ved å
komandera ut soldater, eller ved å f.eks. steina "upassande" individer.

Så kan vi diskutera kvaliteten på resultatet. Nei, eg meiner ikkje at
vi skal sjå nyhetene på TV

HM

Fra : Lyrik

Dato : 10-04-07 22:54

Den 07.04.2007 kl. 22:55 skrev Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com>:

> [...]
> fra.
> Jøde er noget, man er født som. Ikke noget, man efterfølgende kan gøre
Til gengæld må de være bundskrabere i en skønhedskonkurrence.))

Hilsen
Jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.