Miles Davis i København 1969
Fra : Morten Steen

Dato : 13-04-07 21:00

Beklager cross-posting, men finder den værende relevant nok.
Jeg kan huske jeg engang så en koncertoptagelse med Miles Davis fra
København i 1969, på DR. I deres "Jazz Ved Midnat"-serie, eller hvad den nu
hed.
Det var før DVD-optager-tiden, men skulle der mon være en derude der har
optaget den, og vil være villig til at låne den ud, eller måske sælge en
kopi?
Jeg har ledt alle steder, men uden held.

Morten

Fra : Peter Heide

Dato : 13-04-07 21:21

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kopi?
> Jeg har ledt alle steder, men uden held.

Live at Tivoli Koncerthal ( 4 november 1969), Copenhagen ?

Jeg har den på DVD. Der følger en anden koncert med : Stockholm 1967
kan ikke huske dato på den. Den er rippet fra TV . Virkelig flot udgave.

Send mig din e-mail og jeg laver en kopi til dig.Gratis.

Fra : Morten Steen

Dato : 13-04-07 21:37

> [...]
> kan ikke huske dato på den. Den er rippet fra TV . Virkelig flot udgave.
>
> Send mig din e-mail og jeg laver en kopi til dig.Gratis.

Du ER genial! Men de mails jeg forsøger at sende til dig, bliver smidt lige
tilbage i hovedet på mig. Du kan sende mig en mail, hvis du gider?

Morten

Fra : Peter Heide

Dato : 13-04-07 21:43

> Du ER genial! Men de mails jeg forsøger at sende til dig, bliver smidt
> lige tilbage i hovedet på mig. Du kan sende mig en mail, hvis du gider?
>
> Morten

den jeg bruger hér er ren bogus , kan jeg bruge denne mortenx@film.dk ?

prøver lige

Fra : Morten Steen

Dato : 13-04-07 21:45

> den jeg bruger hér er ren bogus , kan jeg bruge denne mortenx@film.dk ?
>
> prøver lige

Du mangler lige et punktum. Men den jeg bruger her er ægte nok. ;)

Morten

Fra : Kert Rats

Dato : 17-04-07 07:24

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan ikke huske dato på den. Den er rippet fra TV . Virkelig flot udgave.
>
> Send mig din e-mail og jeg laver en kopi til dig.Gratis.

Kunne jeg være med på en dvd-forsendelse? Da vil jeg være dig yderst
taknemmelig!

Min adresse kan du få ved at sende en mail til klaralil@yahoo.dk
Og du skal nok få en skilling for din ulejlighed.

Venligst

Kert Rats

Fra : Henrik

Dato : 20-04-07 09:42

"Peter Heide" skrev i en meddelelse >

> [...]
> kan ikke huske dato på den. Den er rippet fra TV . Virkelig flot udgave.
>
> Send mig din e-mail og jeg laver en kopi til dig.Gratis.

Hej Peter

Jeg vil stille mig op i hylekoret og også spørge om en kopi
Ligesom Kert Rats er jeg også villig til at betale dig for ulejligheden.

mvh
Henrik,
Kolding

Fra : Peter Heide

Dato : 21-04-07 15:16

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> Hej Peter
>
> Jeg vil stille mig op i hylekoret og også spørge om en kopi
> Ligesom Kert Rats er jeg også villig til at betale dig for ulejligheden.

Hej Kert og Henrik. Jeg har pt et problem med min original men regner
med at det er løst inden meget snart. Så jeg vender tilbage. I skal nok
få Miles / Tivoli/ 1969 + vedhæng på DVD.

Fra : Henrik

Dato : 23-04-07 10:50

> [...]
> med at det er løst inden meget snart. Så jeg vender tilbage. I skal nok
> få Miles / Tivoli/ 1969 + vedhæng på DVD.

Du er en meget venlig mand Peter, tak

Fra : Kert Rats

Dato : 23-04-07 10:51

> [...]
> med at det er løst inden meget snart. Så jeg vender tilbage. I skal nok
> få Miles / Tivoli/ 1969 + vedhæng på DVD.

Super! Du er en knag, Peter.

Venligst

Kert Rats

Fra : Peter Heide

Dato : 23-04-07 22:46

jeg skal lige ha' jeres e-mail adr. så I kan få min adr.da jeg ikke
vil lægge den ud hér.

vi kan gøre det på den måde at I sender mig en frankeret svarkuvert + 10 kr
ekstra i løse frimærker (det sidste for besværet ) så sender jeg DVDen med
de
2 koncerter med Miles.

Fra : Kert Rats

Dato : 23-04-07 23:06

> [...]
> kr
> ekstra i løse frimærker (det sidste for besværet ) så sender jeg DVDen med

Min mail-adresse er: klaralil@yahoo.dk

Du får en pæn stak frimærker af mig, min ven, for din gode hjælp med at
skaffe Miles Davis!

Venligst

Kert Rats

Fra : Peter Heide

Dato : 23-04-07 23:21

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Min mail-adresse er: klaralil@yahoo.dk

har sendt et mail til jer begge.

Fra : Peter Heide

Dato : 24-04-07 00:02

> [...]
>>

> Min mail-adresse er: klaralil@yahoo.dk
>
> Du får en pæn stak frimærker af mig, min ven, for din gode hjælp med at

nej, det skal du ikke gør . lad os holde os til de 10 kr i frimærker. det er
jo ikke top dvd-kvalietet. lyden er helt ok men billedekvaliteten kunne være
meget
bedre. husk det er kopieret fra et VHS-bånd ( såvidt jeg ved ikke 1ste
gen. )

Fra : Kert Rats

Dato : 24-04-07 00:38

> [...]
> være meget
> bedre. husk det er kopieret fra et VHS-bånd ( såvidt jeg ved ikke 1ste

Du får 4 x 6.50 i firmærker for din ulejlighed.

Venligst

Kert Rats

Fra : Henrik

Dato : 20-04-07 09:49

"Morten Steen" skrev i en meddelelse
> [...]
> kopi?
> Jeg har ledt alle steder, men uden held.

Om et par år skulle den slags spørgsmål gerne være passé ...
http://politiken.dk/kultur/article285700.ece hvis ellers DR gør et godt
stykke arbejde