Til Jim Morrison fan s se lige den her sid~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-04-07 22:43

http://www.rodeoswest.com/

Nu er det jo svært at sige noget som helst med mindre der er nogen dna test
men som jeg skrev tidliger i hendhold til en radio udsendelse jeg hørte i
1980 og optog på bånd ....

1.) ingen har nogen sinde set Jim Morrison lig , den enste
dokumentasion for at han er død er Pams under skrift (DR)

2.) lægen der skrev under på døds attesen er aldrig fundet
og hans håndskrift er ulæslige

når det så er sagt så kan det da godt være han er død men i forhold til de
andre døde celebs så er omstændighederne specile i hendehold til 1 + 2

Mv.
BMM

Fra : konstman

Dato : 13-04-07 00:10

On 12 Apr., 23:43, "Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> når det så er sagt så kan det da godt være han er død men i forhold til de
> andre døde celebs så er omstændighederne specile i hendehold til 1 + 2

Begge påstande er gennemført vrøvl. Der tygges drøv på de samme gamle
kilder - uden at kigge på nyere dokumentation. Men
underholdningsværdien er høj. Der er et hav af mennesker, der så Jim
Morrisons døde krop, jf nedenstående meget udtømmende forklaring om
dagene omkring Jim Morrisons død. Men jeg ved da godt, at
konspirationsfolk og fantaster aldrig lader sig stille tilfreds med
det sandsynlige og det mest indlysende, men hellere vil have et
eventyr, så digt bare videre...

Jeg havde en onkel, der til sin dødsdag hævdede, at jorden var flad.
Hvil i fred Arthur - og lad os håbe, at du er gravet så dybt ned, at
du ikke falder ned i ingenting.

http://www.rollingstone.com/news/story/6185019/the_last_days_of_jim_morrison

med venlig hilsen

Jan K

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-04-07 12:26

"konstman" <jan.konstmann@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

>Begge påstande er gennemført vrøvl. Der tygges drøv på de samme gamle
>kilder - uden at kigge på nyere dokumentation. Men

bestemt

> Der er et hav af mennesker, der så Jim
>Morrisons døde krop

ja men hvem ?

> [...]
>konspirationsfolk og fantaster aldrig lader sig stille tilfreds med
>det sandsynlige og det mest indlysende, men hellere vil have et

jeg læser den lige lidt sener er på vej på hospital af alle umagelige ting
så har jeg mistet hørelsen på højre
øre :(

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-04-07 12:30

http://www.rollingstone.com/news/story/6185019/the_last_days_of_jim_morrison

No one still alive can say with complete confidence what took place in the
fourth-floor apartment at 17 rue Beautrellis on the morning of July 3rd,
1971. Only two people, Pamela Courson and Jean de Breteuil, were fully party
to the tragic death of Jim Morrison, and both died soon after. But it is
accurate to say that in the frenzied days immediately following July 3rd, an
improvised, risky, remarkably skillful and cynical cover-up, abetted by
determinedly lax procedures by the local authorities, enabled an American
rock star's sordid and potentially scandalous heroin overdose, with obvious
but messy criminal implications and enormous financial consequences, to be
officially decreed a common heart attack by the City of Paris.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-04-07 22:57

"konstman" <jan.konstmann@gmail.com> skrev i en meddelelse

http://www.rollingstone.com/news/story/6185019/the_last_days_of_jim_morrison

ja ok der er både falkmand og bedemand der har set ham + et par læger , der
var godt nok ikke nogen af dem der viste at det rent faktisk var mr
morrision de så
men en død mand var der ...( og det var sikkert Jim ) men efter at have læst
artiklen må jeg indrømme det lyder noget barbarisk hun sov op af liget i 2
dage.