hjælp til 2 numre
Fra : Kim Riber

Dato : 12-04-07 22:00

Hej gruppe

For ca. 2 mdr. siden sad jeg en fredag aften og hørte p3's fredag aften
show, hedder det endnu "det store mix ??"

Kenneth Bager var gæst i studiet, han spillede to numre som man ikke
umiddelbart forbinder med Bageren.
Det ene nummer var med The Who, det andet vist nok med Crosby, Still, Nash.

Syntes jeg har prøvet playlisterne på dr.dk's hjemmeside men kan ikke lige
umiddelbart finde dem.

Håber nogen kan hjælpe.

Kim Riber

Fra : ølkusken

Dato : 13-04-07 17:46

Hey Kim

Skriv til værterne. Det gjorde jeg. Og de svarer sku !
Det hjalp osse mig med opklaring af et musikmysterie.

Du kan søge på medarbejdere hos DR på deres hjemmeside.

Jesper