Titlen på en sang?
Fra : Mikkel Lyngbye

Dato : 08-04-07 20:17

Hej NG

i traileren for CSI på kanal 5, er der en sang ejg gerne vil have
identificeret. Det af teksten jeg kan høre er:

Wheres the angels now, and why do I have to die...

Er der nogle af jer der ved hvem der har lavet denog hvad sangen hedder?

Hilsen Mikkel

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-04-07 20:40

Mikkel Lyngbye" <"lyngbye@gmail.com wrote:
> Hej NG
>
> i traileren for CSI på kanal 5, er der en sang ejg gerne vil have
> identificeret. Det af teksten jeg kan høre er:
>
> Wheres the angels now, and why do I have to die...

Hej Mikkel

Kunne det være Breed 77 med sangen "Tears" ?

Første vers

As we sent a bomb to melt away there sky
Lonely mother sighs no tears left to cry
Where are the angels now and why'd you have to die
No simple reason give, they always have to lie

/ Flying Hotdogs

Fra : Mikkel Lyngbye

Dato : 08-04-07 23:01

"Flying Hotdogs" <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote in message

> [...]
> Lonely mother sighs no tears left to cry
> Where are the angels now and why'd you have to die
> No simple reason give, they always have to lie

Jep det er den! tak for for hjælpen

Hilsen Mikkel