Teitur på Tante Olga i Randers
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 08-04-07 10:14

Hejsa

Vi havde vores første musik oplevelse på Tante Olga i Randers i går aftes.
Vi skulle se Teitur som vi tidligere har set i studenterhuset i Aalborg.

Starttid stod til kl. 21.00 på Tante Olgas hjemmeside, der stod ikke noget
vi kunne finde om hvornår dørene åbnes. Men jeg tænkte at de fleste andre
steder hvor jeg har været til koncert åbnes dørene en times tid før. Vi
havde inviteret min kæreste forældre med, og derfor ville vi gerne kunne
sidde ned og nyde musikken, og var derfor ved tante olga kl. 20.00. Først
gik vi ind på pubben, men der blev vi med det samme kraftig nedstirret og
følte os ikke videre velkomne, nå men så var vi nok gået forkert, og vi gik
ud igen. Lidt længere henne var der endnu en dør, der førte op ovenpå til
selve spillestedet, så det var nok der vi skulle ind tænkte vi, men den dør
var ikke åben, så vi ventede et kvarters tid ude i kulden, før en mand
indfra pegede at vi skulle den "anden" vej ind. Nå vi trådte ind på pubben
igen, og vi kunne stadig ikke se hvor vi skulle ind henne, så vi begyndt at
bevæge os ind i rummet, og det varede ikke længe før vi kom til at stå i
vejen for nogen der sad og så fodbold på storskærm. "sæt jer for fanden ned"
blev der råbt, og først der var der en bartender der kunne fortælle os at
der ikke var åben endnu, og på lidt flabet vis bad os om at lade roen sænke
sig over os og finde en stol. Nå men vi måtte finde et sted vi kunne sidde.
Efterhånden dukkede der så flere op, der ligesom os ikke rigtig kunne være
nogen steder fordi "vi" stod i vejen for fodbold. Dørenen skulle åbne kl.
20.30 men åbnede selvfølgelig først 10 min. senere. Vi myldrede ind for at
finde en sidde plads. Men nej der var ca. tre borde, og de var væk, så ville
vi tage nogle stole og flytte så vi sad langs væggene. Men nej det blev vi
meget brovtende bedt om ikke at gøre, det måtte vi ikke stolene, skulle stå
der hvor de var plantet. Senere var der så nogle unge piger der hentede
nogle stole, det måtte de så åbenbart godt...der er forskel på fisk.

Så da Teitur endelig skulle på var mit humør helt i bund, jeg har aldrig
været til så dårligt et koncert arrangement. Nå men heldigvis var Teitur
helt i top, og havde to dygtig og smukke piger med til at backe ham up.
Kóncerten var og det på trods af at vi hele tiden skulle lade som om vi ikke
hørte dankort automater og en telefon der ringede bag baren under koncerten.

Som sagt har jeg aldrig været på Tante Olga før, og tror heller aldrig jeg
sætter mine ben der igen. Lyden var dog god. Men er det det man skal
forvente på Tante Olga?

Til jer der endnu ikke har set Teitur live, kom afsted, han er god.

BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Peter X

Dato : 08-04-07 12:41

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:4618b258$0$904$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hejsa

Nåårh!

Snup en kiks og kom videre!

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 13:13

On Sun, 8 Apr 2007 13:40:31 +0200, "Peter X" <peter@nospam.dk> wrote:

>Snup en kiks og kom videre!

Rolig nu!
Det er da prisværdigt at der er nogen der gider skrive anmeldelser,
gode som dårlige, så klap lige hesten.
Der er ingen der tvinger dig til at læse det, så blad nedad og kom
videre

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 08-04-07 13:27

"Peter X" <peter@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Nåårh!
>
> Snup en kiks og kom videre!

Tak gerne med chokolade. Men har du været på Tante Olga? For udover alt mit
klynk...gik min indlæg på om det var hvad man kunne forvente på Tante Olga
eller jeg skulle give et chance mere engang? Desuden ville jeg anbefale alle
at for hørt Teitur live, det er en rigtig god oplevelse.

BK

Fra : Peter X

Dato : 08-04-07 14:17

skrev i en meddelelse news:4618df6f$0$819$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> Olga eller jeg skulle give et chance mere engang? Desuden ville jeg
> anbefale alle at for hørt Teitur live, det er en rigtig god oplevelse.

Jeg æder hermed selv kiksen.....mm....mmm.....

Det var sådan set ikke for at genere dig - mere din negative holdning
til............alt

Send dog en en mail til Tante Olga og bræk dig udover dem og deres
personale.

Peter

Fra : Karina

Dato : 09-04-07 01:34

> Som sagt har jeg aldrig været på Tante Olga før, og tror heller aldrig jeg
> sætter mine ben der igen. Lyden var dog god. Men er det det man skal
> forvente på Tante Olga?

Jeg har været på Tante Olga til koncert 2 gange... Begge gange var der
adskillige borde sat op foran scenen (men det var til koncert i
underetagen - jeg har aldrig været ovenpå). Der har dog stadig været
plads til at danse lidt længere ude i siden, hvis man ville det.

Lyden har været god begge gange, og jeg har ikke været generet af baren
- omend den står ganske tæt på scenen (men det er selvfølgelig også et
lille spillested).

Mvh
Karina

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-04-07 07:49

On 8 Apr., 15:17, "Peter X" <p...@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
> Send dog en en mail til Tante Olga og bræk dig udover dem og deres

Hvorfor kun det ?
Så bliver vi andre jo ikke klogere.

--
Christian.....MSN: spørg...